فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه هیچگاه اجازه رابطه با آمریکا را نمی‌دهیم و این ارتباط برقرار نخواهد شد، گفت: برخورد سپاه با خواسته آمریکا درباره توان موشکی «تهاجمی» است.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 9 که در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد، گفت: در دهه دوم و سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بین برخی فرماندهان و مسئولین انقلاب ابهام و دغدغه جدی وجود داشت که سرنوشت انقلاب چه خواهد بود آن هم در حالی که نسل جدید نه انقلاب را دیده اند و نه 8 سال دفاع مقدس را.

وی ادامه داد: در آن دوره چندین بار از رهبر معظم انقلاب شنیدیم که «نسل امروز اگر از جوانان دهه اول بهتر نباشند کمتر نیستند» و امروز نیز با توجه به حوادث پیرامون در این موضوع به یقین رسیدیم.

سردار حاجی زاده با اشاره به شهید مدافع حرم محمدخانی (شهید عمار) گفت: از سردار حاج قاسم سلیمانی در رابطه با این شهید شنیدم که گفته بود من فرماندهان زیادی را تجربه کرده ام اما حاج عمار با همه آنان متفاوت بود چرا که جسارت و شهامت و مدیریت این شهید مثال زدنی است.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه جوانان امروز از جوانان دهه های گذشته سبقت گرفته اند، افزود: وقتی از از یگان های نیرو بازدید می کنیم می بینیم که همه این جوانان عاشق دفاع از انقلاب هستند.

وی در رابطه با انتظارهای شهدا از ما گفت: آنچه که در وصیت نامه های این شهدا می خوانیم مبنی بر دفاع از انقلاب و تبعیت از رهبری است با وصیت نامه های شهدای سال های 59 و 60 فرقی نمی کند.

سردار حاجی زاده در ادامه با طرح این سوال که «آیا دشمن دست از دشمنی اش با انقلاب اسلامی ایران برداشته» اظهار داشت: دشمنان ما به خصوص آمریکا می گویند که همه گزینه ها روی میز است و آن ها هنو زهم موضوعاتی نظیر امنیت کشور، فرهنگ و اقتصاد ما را هدف گرفته اند چرا که با اصل نظام مشکل دارند و مشکل آنان فقط هسته ای نیست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از مذاکرات هسته ای فرمودند که مشکلات آمریکایی ها با ما هسته‌ای نیست و بعد از آن به دنبال موضوعات موشکی و چیزهای دیگر می روند و امروز می بینیم که این پیش بینی ایشان صحیح بود.

وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال دنیا و آخرتمان هستیم، باید از رهبرمان تبعیت کنیم و راهی غیر از آن نداریم،‌ افزود: رئیس جمهور منتخب مصر کسی بود که هرچه آمریکایی ها خواسته بودند پذیرفت اما امروز حکم اعدام برایش بریدند و او را محکوم می‌کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه با کوتاه آمدن و عقب نشینی در برابر دشمن چیزی درست نخواهد شد،‌ خاطرنشان کرد: امروز موضوع تحریم موشکی را مطرح می کنند و انتظار عقب نشینی ما را دارند اما برخورد سپاه پاسداران با این خواسته آمریکا تهاجمی خواهد بود.

سردار حاجی‌زده تصریح کرد: ما فعالیت های خود را مضاعف کردیم و خواسته آمریکایی ها در کشور نتیجه عکس داشته است.

وی در این رابطه با تاکید بر اینکه هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداریم، گفت: همان طور که امام راحل فرمودند، رابطه بین ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است و ما هم هیچگاه اجازه این ارتباط را نمی‌دهیم و این ارتباط برقرار نخواهد شد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه دست نشانده های آمریکا با پول های سعودی دنبال ناامن کردن کشور هستند، خاطرنشان کرد: ما به شما قول می دهیم که آن ها کاری را پیش نخواهند برد ولی آنچه که موجب نگرانی دوستداران نظام شده، مسئله نفوذ و فریب است چراکه امروز دشمن روی برخی از مسئولین مشغول کارمی‌کنند هرچند مردم پاسخ این اقدامات را در انتخابات خواهند داد.

وی در رابطه با انتخابات آ‌تی گفت: نیروهای انقلابی را بر مسند مسئولیت هایی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنید چرا که نیروهای انقلابی می توانند از این نظام و انقلاب دفاع کنند و ما فعلا در حال صبر انقلابی هستیم.

سردار حاجی زاده در این رابطه افزود: ما در مقابل اقداماتی که در گوشه و کنار در حال انجام است آستانه صبری داریم و فعلا مامور هستیم که با مسائل صبورانه رفتار کنیم ولی آ‌نجا که با اساس نظام و انقلاب اسلامی برخورد داشته باشد، عکس العمل مان محافظه کارانه نخواهد و ما بر سر آن چیزی که 200 هزار برای آن شهید دادیم، معامله نخواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج از هر زمانی قوی تر هستند و این حرکت به صورت تصاعدی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سپاه به وظیفه خود آ‌شنا است و با بصیرت اجازه هیچ عملی را به دشمنان نخواهد داد و خواسته ما از امت حزب الله نیز این است که همگی وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق جریان این ملوانان آمریکایی چی بود؟ من در جریان نیستم
  • بیژن ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ایول سردار
  • بیات ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    "برخورد سپاه با خواسته آمریکا درباره توان موشکی «تهاجمی» است" عالــــــــــــــی
  • جوادیان ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    از جوانان مشغول به خدمت سربازی که دارای طرح یا ایده خاصی در امر دفاعی هستند، حمایت کنید؛ چند سال دیگر در آن حوزه خودکفا می شویم،؛ قول می دهم
  • رهرو ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    به عنوان کسی که بچه های سپاه رو دوست دارم اینو می گم. تصمیمات مربوط به ارتباط یا عدم ارتباط با کشوری دیگر توسط نهادهای مرتبط با این امر گرفته میشه که تخصصی در این امر دارن. سپاه یک سیستم نظامی هست که بسیار هم ممنونشون هستیم. ولی بهتره هر کس در حوزه تخصص و ارتباطش صحبت کنه. همانطور که دکتر ظریف نباید در مورد سیستم های دفاعی ما اظهارنظر غیرکارشناسانه کنه سپاه هم در این امور دخالت نکنه. به شخصه هم هیچ اشتیاقی به رابطه با آمریکا ندارم اینو گفتم چون یه سری عادت دارن تا حرف و نقدی میشه فوراً برچسب می زنن. "به امید تأیید کامنت"
  • علیا ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    البته سردار عزیز. شما رو قبول دارم. اما مسائل سیاسی به نیروهای نظامی مربوط نیست ها. شما صرفا مجری فرامین فرمانده کل قوا یعنی امام خامنه ای هستید. پس ارتباط با آمریکا یا عدم ارتباط با آمریکا در حیطه کاری شما نیست. هم در فانون اساسی و هم در قوانین دیگر نیروهای نظامی حق دخالت در مسائل سیاسی رو ندارند
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ما در مقابل اقداماتی که در گوشه و کنار در حال انجام است آستانه صبری داریم و فعلا مامور هستیم که با مسائل صبورانه رفتار کنیم ولی آ‌نجا که با اساس نظام و انقلاب اسلامی برخورد داشته باشد، عکس العمل مان محافظه کارانه نخواهد و ما بر سر آن چیزی که 200 هزار برای آن شهید دادیم، معامله نخواهیم کرد. درود و سلام بر سردار کاملا متین و حساب شده فرموده اید ارزش خون شهیدان ما بسیار بالاتر از رابطه با آمریکاست
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سپاه بازوان قدرتمند انقلاب اسلام است درود بر سپاه
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    وظیفه سپاه، دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب هست، رابطه با آمریکای مستکبر که هنوز سیاست خودش رو تغییر نداده بر خلاف آرمان های انقلاب اسلامی هست.
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    جناب علیا شما هم اگه بیانات حضرت آقا رو گوش داده بودین الان میدونستین با دلایل کاملا منطقی با برقراری روابط با آمریکا مخالفن
  • مهرداد ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    لطفا برادران بروند سوریه و عراق و مرزبانی ایرن و اگر هم کشته شدن به بهشت. کاری به مسایل اقتصادی و سیاسی کشور نداشته باشید. ما به شما احترام میزاریم که کشته شوید
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سپاه >>> پاسداران >>> انقلاب اسلامی یعنی نیرویی که وظیفه محافظت از انقلاب رو داره به صورت نامحدود و در تمام زمینه ها. ضمنا این رو بدونید اگر قدرت و جذبه سپاه نبود هیچوقت امریکا حاضر نمیشد با شما مذاکره کنه و مثل عراق و افغانستان ایران رو اشغال میکرد.
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مواضع حضرت امام و رهبر معظم انقلاب در برابر امریکا کاملا مشخص بوده و هست. مشکل مسئولینی هستند که بدنه مردم و مشکلاتشون رو فراموش کردند و مشغول خرید هواپیمای قاره پیما و قرارداد مونتاژ خودروهای بالای 100 میلیون تومان هستند.
  • قلی ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    دم مشرق گرم که کامنت ها بدون جناح بندی میگذاره هرچند بامشرق هم خط نیستم اما همیشه ازمطالب اش استفاده میکنم خسته نباشید
  • پژوهشگر علوم اسلامی ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    (به عنوان کسی که بچه های سپاه رو دوست دارم اینو می گم. تصمیمات مربوط به ارتباط یا عدم ارتباط با کشوری دیگر توسط نهادهای مرتبط با این امر گرفته میشه که ... ) آفرین به ادب و منطقت.
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ضمن تایید حرف ایشون۰هرکسی رابهرکاری ساخته اند۰
  • نیما ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    راحت باشید مردم چنین اجازه ایی نمی دهند ولی بهتر نیست شما به مسولیت اصلی خودتان برسید چون امنیت زیر بنای مملکت است.
  • محمد ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق جوابم را منتشر کن اولا به نظرت منفی دادم ثانیا سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست که در امری مثل رابطه با آمریکا به نظرش اهمیت داده نشه چون اولا فرمانده سپاه و رئیس ستاد مشترک عضو شورای امنیت ملی هستن که تصمیماتی مهم در این شورا گرفته میشه ثانیا یکی از مراجع قانونی برای تصمیم گیری سیاسیون اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه هست که خیلی از این جاسوسان آمریکائی را همین اطلاعات سپاه دستگیر کرده یا خیلی از شبکه های ماهواره ای که عواملشان مخفیانه در داخل فعالیت میکردن را اطلاعات سپاه منهدم کرد که اخبارش هم در فضای مجازی هست پس برای مشورت دادن اون هم در سطح کلان همیشه نظر متخصصینی مثل سپاه باید منظور بشه البته به شرط اینکه سرفرازی ایران برایمان مهم باشه
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مگه کسی قراره کاری بکنه. غلط ميكنه!!! از خون جوانان ایران نمیگذریم
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مهرداد کامنت توهین امیزی دادی. چرا فکر میکنی بچه های ارزشی فقط برای کشته شدن خوبن و شماها برای حال کردن
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    جالب و عالی. اگر سپاه نباشد کشور هم نیست. امام خمینی
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    دوستانی که مدعی هستن امام گفته سپاه در سیاست دخالت نکند را به مطالعه و انصاف دعوت میکنم. امام گفته اند که وارد دسته جات سیاسی نشوید و اگر نه که حزب اللهی غیرسیاسی معنی نداره
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    ماشالله تو قسمت نظرات خیلیا خودشونو صاحب نظر ومتخصص میدونن و نظر میدن.
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    ماشالله تو قسمت نظرات خیلیا خودشونو صاحب نظر ومتخصص میدونن و نظر میدن.اما به بعضی از مسئولین که نظر دادن تو حیطه اختیارات اونها هستش که میرسن میگن ساکت.
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اگر غیرت همین برادران سپاه نبود شاهد حراج شدن مادر و خواهرت در بازار داعش می بودی انگل مفت خور
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    شما گوش و دهانتان بجز بی بی سی و رادیو اسرائیل به کجا وصله؟
  • هاتان ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اخه ایران و ایرانی عددی نیست در مقابل اروپا و آمریکا. ایرانی ها باید دستشویی های اروپایی ها و آمریکایی ها رو تمیز کنند
  • رسول مشهدي ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    ايشان مثل اينكه از نظامي بودن خسته شده اند
  • علی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    در جواب عزیزان ، سردار قصد دخالت در امور اشخاص را ندارند ولیکن آیا من و شما به عنوان یک ایرانی اگر دیدیم برخی به مرور زمان از آرمانهای آزادگی و میهن پرستی دست برداشته و به سمت و سویی دیگر غش میکنند باید ساکت بمانیم . این خیلی روشنه که اگر بخواهیم عزتمند زندگی کنیم غربی‌ها نمیگزارند و سعی میکنند به سیاسیون نفوذ کنند،اگر نفوذ صورت گرفت،باید چه کنیم، نظاره گر باشیم؟ مثلماً یک ایرانی واقعی نباید تماشاگر چنین افراد خود فروخته ای باشد که بخواهند بر سر خون عزیزانمان معامله دنیاطلبانه ای داشته باشند. منظور سردار عزیزمان این بود که جلو دنیا طلبان منفعتگرا و قدرت طلب که بخاطر حفظ مقام حاضر به هر کاری هستند را به کمک ملت خواهیم گرفت.
  • علیا ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    مواضع امام راحل و مواضع امام خامنه ای و موضع هر مسلمان عاقل و بالغ دیگه ای اینه که تا زمانی که آمریکا خوی استکباری خودش رو حفظ کرده و دنبال زورگویی به ما هست ما زیر بار ارتبا با این کشور نخواهیم رفت. اما مواضع امام راحل و امام خامنه ای و هر مسلمان عاقل و بالغ ای این هم هست که اگر آمریکا دست از خصومت ها برداشت امکان برقراری ارتباط هم هست. البته به نظر من هم هنوز آمریکا همون آمریکای سابق هست و تغییری نرده و ما هم نباید در سیاستمون نسبت بهش تغییری بدیم.
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    یعنی فقط یه عده تنگ نظر اینجان که این منفی هارو میدن
  • علیا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    بله. آقا مخال هستند. من هم مخال هستم. هر انسان مسلمان متعهدی باید مخالف باشه. اما این لحن از ی نظامی رفتار درستی نیست. ایشون مسئول رده بالای نظامی هستند. من نیستم که اگر درباره ی چیزی ه بهم مربو نیست با تهدید نظر دادم بگند ولش کن یه چیزی گفته. اگر میگفتند به فرمان فرمانده کل قوا حرفش درست بود. چون فرمانده کل قوا صلاحیت این کار رو دارند.
  • جلال ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اینوباید به سردار نقدی گفت
  • علی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    در جواب عزیزان ، سردار قصد دخالت در امور اشخاص را ندارند ولیکن آیا من و شما به عنوان یک ایرانی اگر دیدیم برخی به مرور زمان از آرمانهای آزادگی و میهن پرستی دست برداشته و به سمت و سویی دیگر غش میکنند باید ساکت بمانیم . این خیلی روشنه که اگر بخواهیم عزتمند زندگی کنیم غربی‌ها نمیگزارند و سعی میکنند به سیاسیون نفوذ کنند،اگر نفوذ صورت گرفت،باید چه کنیم، نظاره گر باشیم؟ مثلماً یک ایرانی واقعی نباید تماشاگر چنین افراد خود فروخته ای باشد که بخواهند بر سر خون عزیزانمان معامله دنیاطلبانه ای داشته باشند. منظور سردار عزیزمان این بود که جلو دنیا طلبان منفعتگرا و قدرت طلب که بخاطر حفظ مقام حاضر به هر کاری هستند را به کمک ملت خواهیم گرفيت. این را اضافه کنم چرا برخی فکر میکنند رابطه با آمریکا مشکلات ما را حل می‌کند؟یقینا اینطور نیست مشکلات ما فقط در سایه اتحاد و همگرایی بدوراز جاه طلبی و سودجویی عده‌ای و همت فرزندان ایران زمین قابل حل میباشد،اگر همه واقع بین باشیم و به مسائل جهانی حتی سوای مسئله دین و مذهب تعمق کنیم راه ما جدای از روش آمریکا و ایادی آنها میباشد ما نمیتوانیم با هم کنار بیاییم پس بهتره بچای چسبیدن به غیر ممکن سعی کنیم فساد را به معنای واقعی کلمه در کشور ریشه کن کنیم که این میتواند ضربه ای مهلک در آینده به کشور بزند از هر راهبردی این مسئله مهمتر است چرا که گرسنگی آزارش به مراتب پایین تر ازفساد است.
  • محمدیان ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    ایشون باید کاملتر و جامع تر توضیح میداد که برای برخی شبهه پیش نیاد. و اگر نه کدوم غایراین هست که مخالف اصل حرفهای ایشون باشه
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    امام گفت نظامی ها تو سیاست دخالت نکنن منظورش نظامی ها در گروه های سیاسی داخلی بود نه مسائل کلان کشور که همه باید دخالت کنند. خصوصا فرماندهان نظامی
  • ناشناس ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    سپاه از آرمانهای امام (ره) و انقلاب دفاع میکند و امریکا را شیطان بزرگ میداند و در مقابل جریان نفوذ ایستادگی میکند .
  • بهرام ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    این 100 بار هر جا انقلاب به خطر بیوفته "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" طبق قانون وظیفشه از انقلاب دفاع کنه چه دفاع سخت چه نیمه سخت چه نرم اون ارتشه که فقط و فقط تخصصش نظامی گریه، سپاه رسالت زمینه سازی برای ظهور حضرت رو داره به همین خاطر ابعاد فعالیتش خیلی گسترده است
  • بهرام ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    سپاهی ها مواظب همه ابعاد نظام هستند اینجا مصر نیست که کار از دست دولت دربره دو دستی کشور رو تقدیم غرب کنن اینجا ایرانه
  • ناشناس ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    تا زمانی که امریکا روحیه قلدری و استکباری دارد و از تروریسم در منطقه و جهان حمایت میکند و ملت های استقلال طلب را سرکوب میکند مردم ایران اجازه رابطه با امریکا را نمی دهند .
  • علی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    آقا یا خانم علیا حتی یک بچه هم این موضوع رو میدونه که مواضع فرماندهان و سرداران سپاه کاملا هم سو با عقاید و فرمایشات رهبری هست و در جهت منافع کشور. پس وقتیکه یک سردار سپاه در مورد یک مضوعی اظهار نظر میکنه یعنی اینکه کلام خود رهبری رو داره منتقل میکنه.
  • علی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    تو هم برو دنبال شکم چرانی و آرمانهای شبکه های ماهواره ای تا بیان و زن و بچت رو ببرن برای خدمت به داعش. تا اون موقع حساب کار دستت بیاد. البته اگر غیرتی داشته باشی که بعید میدونم.
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    راست میگی.در جریان مذاکرات و تعطیلی مراکز هسته ای کاملا به این موضوع پی بردیم.
  • خلاصه ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    سردارهای جبهه رفته اینطوری(انقلابی) هستند اما خدا رحم کنه به چند سال دیگر ایران/ نامه تمام
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    سردار عزیز زمان احمدی نژاد که با جیبوتی رابطه برقرار میکردیم چرا از این حرفا نمیزدی؟؟؟ مشرق منتشر کن جان بچه ی خودت منتشر کن
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    تو اگه واقعا جزء اون دسته از مردم بودی از حرف سردار حمایت و دفاع میکردی نه اینکه تعیین تکلیف هم بکنی! پس تو دروغ میگی و این موضوع کاملا واضحه. اتفاقا اون کسیکه باید در موضوع ارتباط با آمریکا دخالت بکنه سپاهه. نه کسایی که عاشق سینه چاک غرب هستند. و براشون هیچی غیر از این مهم نیست.
  • شش تایی ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    حمید جان آفرین. استقلال همیشه برنده است
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    بی ربط نگو پسر
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اگر هر کسی در دامنه وظایف خود عمل کند و حرف بزند و در اموری که به ان مربوط نیست دخالت نکند وضعیت مملکت سرو سامان بهتری می گیرد
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اینها کشته بشوند و تو و ... یخورید و بچاپید و فحش بدید به انقلاب و شهدا ؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    راست میگه حزب اللهی ها فقط باید سپر بلای اینها شوند و حرفی هم نزنند
  • سید اکبر ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    خجالت هم خوب چیزیه. من یکی اگر جنگ بشه دیگه نمیرم. کثافت نفهم
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    لعنت بر دروغگو. حقتون همونه که داعش بیاد ... کنه
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    الله اکبر و لا حول ولا قوه الا باالله العلی العظیم . النصر من عندالله العلی العظیم . اگر سپاه نبود کشور هم نبود .
  • افشین تهران ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    خوب چه عیبی داره رابطه با جیبوتی؟مگه اونا ادم نیستن؟شما اگه مدیریت داشتید میخواست این رابطه رو نگه دارید .بعدشم جیبوتی چه ربطی به امریکا داره؟جیبوتی بما چه ظلمی رو کرده؟چه تجاوز یا جنایتی رو در ایران کرده؟؟لطفا بی ربط حرف نزنید.
  • افشین تهران ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    تا دامنه وظایف را شما در کجا ببینید.رابطه با امریکا مربوط به یک نهاد یا شخص و یا دولت نیست.
  • افشین تهران ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    این اقای مهرداد که معلومه از جناح خود شیفتگان عالم بشریت هست حرف خوبی زد!!مدافعین انقلاب و ایران و اسلام و ملت فقط برای مردن هستند و خودشیفتگاه غربگرای بی استقلال هم برای چیدن منافع و اشرافیگری با هر قیمتی.رابطه با امریکا در حد اظهار نظر یک وزیر یا یک دولت نیست بلکه این یک توافق در سطح کلان کشور و با حضور افراد و اشخاص خاص انهم با شرایطی خاص هستکه فصل الخطاب ان هم فرمان رهبری کشور هست و فعلا هیچ چیزی در اینمورد عوض نشده که کسی بخواهد این رابطه را احیا کند.ایا اگه یکی از شهدای هواپیمای ایرباس که توسط ناو امریکایی در خلیج فارس نابود شد از بستگان شما بود باز هم این اندازه برای امریکا غش میکردید؟؟رابطه با امریکا چه مشکلی را در کشور حل میکند؟بعضیها مثال ژاپن را میاورند ولی ایا ملتی که در روز فقط 22دقیقه کار مفید انجام میدهند میتوانند خود را با مردم سخت کوش ژاپن مقایسه کنند؟عربستان قطر امارات مصر و خیلی از این کشورها که بیشتر به یک ایالت امریکا و البته بدون هیچ امتیازی تبدیل شدن الان در کجای این دنیا قرار دارن؟ایا در نزد مردم دنیا بیشتر از یک مزدور احترام دارن؟انهم با این همه هجمه رسانه ای. در کدامیک از این کشورهای دوست امریکا شما استقلال یا پیشرفت و یا حتی امنیت رو میبینید؟؟ایا میدانید در کشور عربستان که دوست امریکا هست و از فروش بالای نفت هم برخوردار هست 30درصد مردم زاغه نشین هستند؟؟یا فقط محله ها و اتوبانهای قشنگ این کشور رو دیدید؟همین الان هم امریکا دست از دشمنی با ما برنداشته و از هسته ای گیر داده به موشک و اگه اینجا هم عقب بنشینیم و امنیت خودمون رو تاراج کنیم باز نوبت یک بهانه دیگه میشه که جالب اینجاست که این کشور خودش در تمام اموری که خود را صاحب نظر میداند عقب افتاده ترین کشور هست.در هسته ای تنها استفاده کننده و جنایتکار .در بحث سلاح صاحب تمام سلاحهای کشتار جمعی.در حقوق بشر که در حد عقب افتاده ترین کشور هم نیست و دوستان عربش هم که چه عرض کنم.در حمایت از تروریست هم که بجایی رسیده که تروریست خوب و بد هم اختراع کرده!!!!به چی این کشور باید نگاه کنیم که هوس رابطه با اون رو داشته باشیم؟به چه امتیازی از دوستان این کشور باید بنگریم که خود را محروم ببینیم؟
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    بسم الله پس واسه چی نشستی
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اگر 2 شهر موشکی که توسط این مرد رونمایی شد و چشم دنیا را خیره کرد رو می دیدی دیگه این حرف رو نمی زدی
  • افشین تهران ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اشتباهی منفی دادم.
  • افشین تهران ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    یره بسیج و سپاه یک ارگان سیاسی اقتصادی فرهنگی و نظامی هستند که شما فقط یکطرفشر دیدی. ملتفت رفتی یا متفتر ت کنم؟
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    +10000 حرف حق زدی داداش
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    چون در موقعیت حساسی هستیم ایشون محافظه کارانه تر جواب داده
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    نظامی گری یک بخش از وظیفه سپاه است سپاه وظایف مختلفی از جمله سیاسی و اقتصادی دارد
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    میخوای با آمریکا بجنگی؟؟؟؟خخخخخ
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    راست میگه با کشور کار نداشته باشید برید شهید بشید بهتره
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر ظریف
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    جوک نگو
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    عااااااالی بود دمت گرم
  • افشین تهران ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    من که معذرت خواهی کردم دوستان..
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    رابطه داشتن با جیبوتی و اینکه یک عده انسان رو با کمتری هزینه حامی و طرفدار خودت بکنی تحقیر کننده تره آقای ناشناس یا اینکه همین کشور های کوچک بیان و با کشور بزرگی مثل ایران قطع رابطه کنند تحقیر کننده تره؟! در دولت قبل تمام کشورهای همسایه و همین کشورهای عرب خلیج فارس هیچگاه این رفتاری رو که الان با ایران دارند رو نداشتند. این در حالی بود که دکتر احمدی نزاد نه براشون لبخندی داشت و نه قرار بود میلیاردها دلار با خرید کالاهای لوکسی که فقط پنج درصد مردم ایران باهاش سروکار دارند(114 فروند هواپیمای فرانسوی) بهشون و اقتصادشون سود برسونه و به جاش به مردم مستضعف کمک میکرد. دولتی که جیبوتی براش شاخ شده حرف از ارتباط با دنیا میزنه! ارتباطی که یارانه مردم رو قطع کرد و باعث رونق کار شرکتهای اروپایی شد. پس در مورد دکتر احمدی نزاد حرف نزن چون با خدمت کردنش به قشر متوسط کاری کرده که فدایی داره.
  • علی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر تو افشین جان درود. حرف حساب جواب نداره.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    یه نفر و این همه جواب دادن لایک داری مهرداد
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    ناشناس!!!! تو برو نوکریشون رو بکن!به قیافت بیشتر میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس