وزیر ارشاد سابق گفت: اگر تمام ثروت وزرای دولت دهم را در یک کف ترازو بگذارند و در کف دیگر ثروت یکی از وزرای فعلی را آن وقت ببینند کدام کفه سنگین تر است؟

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در جمع اهالی شهرک مسعودیه در مرکز فرهنگی بیت‌الرضا (ع) با بیان اینکه تنها انقلابی که در جهان توانسته بعد از 37 سال به آرمان‌ها و شعارهای خود پایبند باشد، انقلاب اسلامی است، گفت:مسئولان باید خود را خادم و نوکر ملت بدانند نه اینکه طلبکار باشند و از موضع برتر با مردم رفتار کنند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: قلب مسئولین  باید سرشار از لطف، مهر، محبت  و عطوفت نسبت  به مردم باشد. حلم، بردباری و رافت ائمه اسلام باعث جذب مردم می شد و امام راحل  این آموزه‌ها و سجایا را نصب‌العین خود ساخته بود.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور در دوران پهلوی گفت: برخی مناطق چنان محروم بودند که هیچ امکاناتی نداشتند و در فقر مطلق بودند و منطقه‌ای مثل بشاگرد انگار بعد از انقلاب کشف شد؛ امام در سال 58 با فرمان تاسیس جهاد سازندگی فصل جدیدی را در محرومیت زدایی از کشور آغاز کرد.

حسینی به ضرورت توجه به امور رفاهی مردم اشاره کرد و افزود: نظام اسلامی هم به وضع دنیا و امور دنیوی و هم به معنویات و امور اخروی مردم توجه دارد و برعکس آنچه برخی تبلیغ می کنند که این دو با هم منافات دارند و در تناقض هستند. حضرت علی (ع) هم برای مردم نخلستان آباد می‌کرد و هم مردم را به تقوا و یاد خدا توصیه می فرمود. وی اضافه کرد: هرگاه مسئولان از امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کردند، موفقیت و پیروزی به دست آمد و این پیروزی ها همواره  در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی قابل مشاهده بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه هر جا دستورات الهی را اجرا کردیم وضعیت بهتری داشتیم و با اشاره به قاعده نفی سبیل گفت: طبق این قاعده کافران نباید ولایت و سلطه بر مسلمانان داشته باشند. اگر مسلمانان به همین یک قاعده عمل می کردند وضعیت خیلی بهتری داشتند چرا که کفار نمی توانستند سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر مسلمانان داشته باشند.

حسینی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر ماهیت انقلاب اسلامی گفت: اگر انقلاب اسلامی پیروز شد و تداوم پیدا کرد به دلیل عظمت امام و رهبری و پایبندی به آرمانها بود. دشمنان به دنبال تغییر ماهیت و محتوای انقلاب ما هستند و غربیها می خواهند از درون نفوذ کرده و تحول ایجاد کنند تا ما از تفکر اسلامی، روحیه انقلابی و آرمانها دست برداریم اما سمت و سوی تحول مد نظر ما حرکت به سمت آرمانهای نظام و اسلام است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پاسخ به این سوال که «هدف از انقلاب اسلامی چه بوده؟» با بیان اینکه انقلاب اسلامی اهداف والا و بلندی دارد، گفت: برای شناخت انقلاب باید اسلام ناب را بشناسیم. اسلام ناب همان مکتب ائمه و پیامبر (ص)، اسلام امامت و ولایت اهل بیت (ع)، اسلام عدالت، مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم است.

حسینی با تاکید بر اینکه در مسیر رشد و کمال محدویت وجود ندارد، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید همه تلاش کنیم و همه مردم مسئول هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که «چرا بنی صدر  از کشور گریخت؟» به اقدامات ساختار شکنانه رئیس جمهور مخلوع ایران اشاره کرد و افزود: بنی صدر به دنبال مقابله با خط امام (ره) و ارزش‌های انقلاب بود در نتیجه همان مردمی که به وی رای دادند، از وی رویگردان شدند و امام وی را از فرماندهی کل قوا عزل کرد و مجلس به عدم کفایت سیاسی وی رای داد؛ مهاجرانی هجمه فرهنگی را توهم توطئه می دانست

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص اولویت دشمن در بحث فرهنگی با اشاره به اقدامات مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات گفت: زمانی که بحث تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمنان مطرح می‌شد، امثال مهاجرانی این هجمه را توهم توطئه قلمداد می‌کردند و چون اعتقاد به شبیخون فرهنگی و یا اراده‌ای برای مقابله نداشتند، زمینه ساز نفوذ فرهنگی بودند. به افراد مسئله‌دار در حوزه فرهنگ و هنر مجال عرضه اندام و تأثیرگذاری می‌دادند و مجوز چاپ کتاب‌هایی را صادر می‌کردند که اعتقادات، اخلاق و احکام اسلامی و منافع ملی را زیر سوال می بردند.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با بیان اینکه برخی روزنامه ها و نشریات در دوره دوم خرداد پایگاه دشمن شدند، افزود: الان هم برخی خطوط قرمز رعایت نمی شود و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی رعایت نمی گردد و با توجه به این شرایط دشمنان احساس می کنند میدان برای جولان آنها باز است.

وی افزود: نفوذ فرهنگی از نفوذ سیاسی و اقتصادی هم پیچیده تر است.باید مجلسی تشکیل شود که تک تک نمایندگان آن عصاره فضائل ملت باشند

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در کشور رفراندوم برگزار کنیم آیا مردم به نظام رای می دهند؟، گفت: مردم هر سال در انتخابات مشارکت می کنند و اگر ادعا شود مردم نظام را قبول ندارند، پس این رقم بالای مشارکت برای چیست؟ پشتوانه نظام ما رای مردم است و این پشتوانه مردمی است که نظام به پیش برده است و مثل برخی کشورها نیستیم که متکی به قدرتهای جهانی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که «کدام یک از اهداف امام راحل اجرایی شد؟»، استقلال و رهایی از وابستگی کشور را از جمله اهداف محقق شده امام (ره) دانست و گفت: قبل از انقلاب ایران کشوری کاملا وابسته بود و حتی برای درمان مردم پزشکان هندی و بنگلادشی در کشور بودند. اوائل جنگ حتی سیم خاردار وارد می کردیم اما الان ایران در زمینه پزشکی، دانش هسته ای، نانو و حوزه‌های دیگر بسیار پیشرفت کرده و در صنایع نظامی از جمله موشک های دوربرد نقطه‌زن به مرحله‌ای رسیدیم که موجب رعب دشمنان شده است و از روی استیصال بحث تحریم موشکی ایران را مطرح می‌کنند.

حسینی در پاسخ به این سوال که «مجلس چه کاری برای مردم می کند؟» با بیان اینکه مجلس در رأس امور است و قدرت زیادی دارد، گفت: دولت بدون رأی اعتماد مجلس نمی تواند شکل بگیرد. نمایندگان ابزارهای نظارتی همچون تذکر، سؤال از وزرا و رئیس جمهور، استیضاح و حق تحقیق و تفحص از دستگاه‌های اجرایی را دارند.

وی افزود: نظام سیاسی خیلی از کشورها به گونه ای است که رئیس جمهور یا رئیس دولت می تواند مجلس را منحل کند اما در کشور ما برعکس است. مجلس با قدرتی که دارد حتی می تواند به عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور رای بدهد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: باید مجلسی تشکیل شود که تک تک نمایندگان آن عصاره فضائل ملت باشند نه اینکه وقتی به مجلس رفتند تنها به فکر اعوان و انصار، اقوام و باند و گروه خود باشند.

حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات انجام شده در دولتهای نهم و دهم گفت: در دولت نهم و دهم اقدمات بسیار گسترده و فعالیت های چشمگیری انجام شده که بدون اغراق بی بدیل بوده است. در سراسر کشور اقدامات عمرانی صورت گرفته که علی‌الأسف در حال حاضر خیلی از این پروژه‌ها متوقف شده و از روحیه پرکاری، جنب و جوش و تلاش بی‌وقفه خبری نیست.

وی با بیان اینکه آثار این اقدامات در مناطق مختلف و به‌ویژه محروم ملموس است، افزود: به‌طور طبیعی ضعف هایی هم وجود داشت اما اقدامات و خدمات ارزنده را نباید نادیده گرفت.

نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که «آیا دولت فعلی مشکلات اقتصادی را حل می کند؟» گفت: اگر تحریمها مانع بودند اما بعد از رفع تحریمها باید عزم و اراده و همت جدی برای کار کردن باشد و اگر نباشد کار خود بخود انجام نمی شود.

حسینی گفت: از جمله روش‌های ناصواب سیاه‌نمایی نسبت به گذشته و فرافکنی مشکلات است و تاکنون تحریم‌ها را مانع رونق اقتصادی می‌دانستند و حالا می گویند باید سرمایه‌گذاری خارجی صورت گیرد. یعنی مرتب وعده می دهند و تحقق وعده ها را به آینده موکول و مشروط می کنند.

همراهی هاشمی با جریانات فتنه در سال 88

وی در پاسخ به سوالی در خصوص هاشمی رفسنجانی با اشاره به نقش مؤثر وی در انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه مواضع ایشان در برخی زمینه ها مشکل ساز شد. مثلا وی در فتنه 88 با جریاناتی که مقابل نظام ایستادند و به ناحق به دنبال ابطال انتخابات بودند، همراهی کرد.

این استاد دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی در خصوص علت عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای نگهبان گفت: دلیل آن عدم شرکت در امتحان بود.

حسینی در پاسخ به پرسشی درباره اختلاس و فساد در دولت گذشته با تشریح برخی مصادیق، به موضوع پرونده بابک زنجانی که درحال رسیدگی است اشاره کرد و گفت: این فرد دست پرورده و رشد یافته دولت سازندگی و اصلاحات است.

وی افزود: تمام ثروت وزرای دولت دهم را در یک کف ترازو بگذارند در کف دیگر ثروت یکی از وزرای فعلی را. آن وقت ببینند کدام کفه سنگین تر است؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 91
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اینکه وزیری ثروتمند باشه بهتره که به شرطی که دزدی نکرده باسه
  • ناشناس ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    در هرجا فساد باشد و ثروت برای دست اندر کاران مسابقه باشد وای بر ان ها
  • ناشناس ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    باچه روی ازدولت دهم حرف میزنید
  • داود ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    1 0
    آخه برادر من دولت دهم دولت پاکدستان بود ادعای پاکدستی میکردید ادعای اصولگرایی میکردید ادعای سلامت میکردید ادعای سرباز امام زمان بودن میکردید انشالله تاریخ در مورد شما و دولتتون خواهد نوشت که چه کردید و چه به روز ملت آوردید
  • ناشناس ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اگر نرخ دلار 3000 محاسبه کنیم فقط جریمه 18 میلیارد دلاری کرسنت 18 برابر سه هزار میلیارد تومان است تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !
  • ناشناس ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    امام خمینی(ره): مردم به کاندیدایی رای بدهند که طعم تلخ فقر را چشیده باشد .
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    من نه اصول گرا هستم نه اصلاح طلب ولی ضد انقالب هستم با این همه میگویم دولت قبل خیلی کارها کرد و واقعا مثمر بود کارامد
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    کدام وزیر دولت دهم در زندان هستند؟وقتی دولت یازدهم دوره اش تمام شد با این وزرای سوپر پولدارش معلم می شه...
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    1 0
    ... برو ببین وزرای دولت دهم قبل از وزارت با بعد وزارت ثروتشون چند ده برابر فرق کرده بیا با وزرای دولت کبیر تدبیر و امید مقایسه کن اصولا وزیر باید سیر باشه وقتی وزیر گشنه بیاری سر کار از نفت بشکه ایذ۱۲۰ دلار هیچی تو خزانه نمیمونه! وزراتم نصفشون میفتن زندان!
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    با همین رویی که جنابعالی اوضاع کار و کوچیک شدن سفره قشر کم درآمد و اوضاع قیمت نفت و .... را می بینی و بعد کامنت می ذاری
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    تا اونجایی که ما میدونیم نصف وزرای پاکترین دولت یا زندانن یا یه مشکلی پیدا کردن کی دیدید یکی از ماست فروشها بگه ماست من ترشه؟؟
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درباره شما هم تاریخ نه چون انقد دارین که به مورخ درباری هم پول بدین مثل همین الان رسانه های غالب و یارانه هاشون، اما قیامت درباه تون قضاوت خواهد کرد
  • سینا ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    بدترین دولت دولت قبل بود... ضرری به یاران زد که چند دهه طول میکشه کاملا درست شه...
  • سید دکتر محمود ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    با محصولی یا بی محصولی؟
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    متاسفم برای مشرق که چنین نظرات سخیفی را منتشر می کند ولی انتقادها از دولت را سانسور می کند!!
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    چرا الکی حرف می زنی نصف کابینه می شود 12 نفر اسامی آن 12 نفررا نام ببر یا دیگه حرف بیخود نزن
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اصولا وضع همه خوبه غیر از مردم
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    خاطره تلخ به غارت رفتن سرمایه ملی طی 8 سال غم انگیز هرگز فراموش نمی شود...
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اگه تمام ثروت وزرای این دولت و دولت قبل را در یک کفه ترازو و رشوه کرسنت را در کفه ی دیگر بگذارند کدام یک بیشتر است؟
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    انکس که نداند که نداند .در جهل مرکب ابدالدهر بماند.یک کم به خودتون بیایید.یا سیر هستید یا وابسته به...
  • محمد ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سرمایه یه ملت سیب زمینی پیازش نیست. سرمایه اصلی عزت اون کشور. حالا ببین توی کدام دولت ایران با عزت تر بود.
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    وقتی وزیر پولدار باشه میره 25 میلیارد دلار میده هواپیما که پول دارا راحت برن سفر. فکر مردم بدخت نیست که!!
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    میشه یه وزیر دولت دهم اسم ببری که افتاده زندان؟ شما تو کدوم کشور زندگی میکنی عایا؟
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سنگ پای قزوین
  • رضا ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اون دولت دهم بود که به روستاهای سراسر کشور سر میز د و به کارهایشان رسیدگی می کرد تا جایی که مهاجرت به شهر معکوس شده بود
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    عزیزم ربطی به سیر یا گشنگی ندارد ،به ذات فرد بستگی دارد ،من خود منتقد دولت دهم هستم ولی نه دولت نهم ،یک سوال :ایا اقای رجایی سرمایه دار بود یا معمولی ایا دزدی کرد و ایا اقایانی که ثروتمند بودند الان دزد نشدند و هزاران ایای دیگر
  • ali ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    آقای حسینی خواهش میکنم صحبتی نکنید به اندازه کافی بطور عملی افتخاراتتون رو دیدیم نیاز به توضیح نیست ، اجازه بدین کشور در آرامش باشه تنش بسه دیگه
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    دوست عزیز می دونی چرا ضرر به ایران زدچون خواست دست دزدان را کوتاه کنه ولی تا وضع بانک ها و بیمه در ایران درست نشه اقتصاد ایران درست نمی شه و متاسفانه احمدنژاد بدون درست کردن این دو مورد دست به یارانه ها زد که حالا تازه وضع را شما این طور می بینی
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    معاونین که زندانن وزیر کشور هم که همه میدونن .من کوچکترین اشاره ای بکنم چاپ نمیشه رییس دفترتونم که موسس فرقه ی کثیف انحرافی چند تا وزیر خوب وجود داشت که اونا رو هم یا عزل کرد یا کمر به عزلشون بست که با مخالفت شدید حضرت آقا مواجه شدو...
  • شایات ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    آقای حسینی ، دیگه دوران آقای احمدی نژاد تموم شده ، ایشون به تاریخ پیوستن . تحمل مخالفتون رو داشته باشین لطفا
  • ایمان ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام ، خواهش میکنم دولت رو تخریب نکنید ، میدونم که منافع خیلی ها شرایط رو نمی پذیره و دوست دارند که اوضاع آشفته باشه .
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    بهتر بود سوال می پرسیدید ثروت وزرای دولت دهم از چه راهی است و وزرای دولت دهم الان در کجا(اوین) به سر می برند و وزرای دولت یازدهم ثروتشان از کجا امده و الان کجا هستند مهم اینه که دولت دهم با ادعای پاکدستی ...
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اونقد پست فطرتی که تگ خبر رو زدی هاشمی!!!!چه ربطی به خبر داشت؟چرا نزدی احمدی نژاد با سه هزار میلیارد و سه هزار رانت بورسیه و هشت سال ...
  • شاپور مجد ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    انها که با دولت دهم و عملکرد ان مشکل دارند .عرور و عزت ایران را نمیخواستند و نمی خواهند .تاریخ در مورد عملکرد دولت دهم قضاوت خواهد کرد
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    شما تو کدوم کشور زندگی میکنی .بقایی رحیمی و....
  • کارمند ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    و میزان حق
  • مخالف ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ودولت 10یارانه رو بادلار1000پرداخت میکردوتو دلار 4000یارانه قط نمیکرد بمردم مسکن مهر میداد و نون2000وبنزین 1000ومالیات تو دوره رکوذتحمیل مردم نمیکرد و با مردم مستقیم و رودرو صحببت میکرد هیچ عرب جنوب خلیج فارس جرات نمیکرد 500تاایرانیو بکشه یاسفارت ایرانو بزنه یا بخاد بیمن حمله کنه
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این چه حرفیه میزان خرابکاری دولتها رو مقایسه کنید میزان اسیب به ملت رو بسنجید کاش همه داشته باشند خیلی زیاد هم اما به مردم هم خیر برسونند
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    دولت قبلی به مصداق واقعی راستگو بود ومردمی وازچنس مردم وبه قول اقای احمدی نژاد نوکرمردم وسراسر منشاخدمات اما دولت فعلی پر ادعا با وزرای پولدار ونمره عملکردشان برای رفع گرانی رکود بیکاری دراین سی ماهه زیر صفر
  • مخالف ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مغلطه نکن و بگو کدوم وزیر دولت 10تو زندان هست.ثروت زیاد ناشی از خرابی خانه فقراست پیداکن پرتقال فروش ونحوه ثروت اندوزی ثروت اندوزان دولت تدبیر
  • دانیال ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    یه دوستی نوشته بود که توی دولت قبلی، عزتمون حفظ شد. خوب من نمی دونم اینکه رئیس جمهور به مملکت بره سازمان ملل تا دهنش رو باز می کنه، همه پاشن برن، نشونه عزته!!! یا بهش گوجه پرت کنه، نشونه عزته!!! خدایی با دولت روحانی و شخص جناب دکتر ظریف، ایرانی ها عزتِ از دست رفته خودشون رو بازیافتند...
  • وحید ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    وزرای سوپر میلیاردر اصلا به فکر ملت نیستند. با این قراردادهای فاجعه باری که مینویسند.
  • مهدی ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    میشه بفرمایید کدام وزیر دولت دهم در زندان است ما هم بدانیم
  • وحید ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    این دولت وزراش واقعا از لحاظ ثروت افسانه ایند. به خاطر همین مردم برای اینها ادمای کلاس بالا پورشه سوار و سگ به بغل هستند و در قراردادهای خارجی که بسته میشه معمولا اونها باید اولویت اول باشند مثل قرارداد خرید ایرباسها. حال انکه رکود و گرانی را قشر ضعیف جامعه باید تحمل بکنند و این قشر هستند که چرخ صنعت و اقتصاد کشور رو به حرکت در میاورند.
  • ali ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    عزت و غروز با جیبوتی و کومور و ونزوئلا خخخخخخخخخ!!
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    واسم دعا کنید لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    بابا چندبار پیام می گذاری جناب متوهم؟
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق از یک نفر چند تا پیام گذاشتی؟ خدا شانس بده
  • روستايي ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    كرسنت 15 روزه حل شد!!!!!!!! ،سانتريفيوژها نچرخيدند ولي زندگي مردم هم نچرخيد، چند تا صدروز گذشت ولي اتفاقي نيفتاد ،تورم با دوبرابر شدننقدينگيها كنترل شد!!!!!!! وكمر توليد شكست و بيكاري و روكود بي سابغه ووووو....وايرباس از ورشكستگي نجات پيدا كرد و پژو دست مريزاد گرفت وبا ايتالييها زير مجسمه فاتح ايران قرادادهاي آنچناني بستيم درجهت تقويت اقتصاد مقاومتي!!!!!!!!!!!عجب رويي دارند طرفدارهاي دولت تدبير واميد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مشرق جان هركي دوست داري منتشر كن.
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ماشالا سایتای اوپوزوسیون و اصلاحات کم نیست فلان فلان و ول کردین اومدید اینجا نظر میذارید که چی دیگه اون سایتا پاسخگوتون نیستن یا هماهنگه؟
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    در خصوص عقل و تدبیر هم همینطوره.
  • ایرانی بینوا ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    دولتی که حال و روز اکثریت جامعه رو می‌بینه و برای بهبود زندگی آنها اقدام میکنه قابل پشتیبانیه. البته هرچه فساد کمتر باشه که شک نیست آرمانی تر میشه.حیف که راهی شد برای این همه دزدی. اما همین دولت که الان هست در کدام صحنه اقتصادی پشتیبان اکثریت مردم بود. در جریان کمپین معروف نخریدن خودرو کاملا مشخصه با کلیدش چه دری رو باز کرد و اینک هم میبینیم در جهت خدمت به همان صنایع و نیز برای رونق بازار کدام از از مابهتران راهی اروپا شده اند که پولهای بلوکه شده را در راه به سامان رساندن اوضاع آنها کلید کنند. مردم دنبال جناح خاصی نباشین که همه فقط بر گرده ما حکم میرانند. اگه شرف داری بچاپ
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    آره خب ... وزرای پولدار رو میبینیم چقد از رو شکم سیری برا مردم کار میکنن ... مثلا وام میدن تا انبار خودروسازها خالی شه ! سیب زمینی دفن میکنن تا قیمت تکون نخوره ! مسکن مهر رو طرح مزخرف میدونن ! چقدر خوبن وزرای پولدار ! مشخصه درد مردم مستضعف رو میتونن درک کنن !
  • ریاستی ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بروزیر پاکدست مردمی بافرهنگ وولایتی.املای بیشتر با غلط بیشتر همراه است.دیکته نانوشتهغلط ندارد.دولت نهم ودهم غالبا افراد بدون ثروت وعاری از لابی گری وپشتیبانی ا شخاص وجناحها بودند.به قول اقای قالیباف بدون عقبه ثروت وقدرت وتبلیغات.انان که رضای خدا را بر رضایت دیگران مقدم میدارند عمدتا مورد تهاجم تعصب وناسزاگویی قرار میگیرند.رضایت خدا وامام عصر را عشق است.
  • نیما ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مردم از نظام انتظار دارند که اگر ریالی از بیت المال دزدیده شده توسط هر کس در هردوره ایی از حلقومش بیرون کشیده وبه بیت المال برگردانده شود.
  • نه اصولگرا نه اصلاح طلب ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    مخصوصا چهار سال اخر . به طوری که اکثر تولید کنندگان صنعتی ورشکست کامل شدند.یکی از عجایب روزگار اینه که این اقا هنوزم کسایی داره که ازش طرفداری میکنن
  • ناشناس ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر دکتر حسن روحانی
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    +1000
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    در آرامش همراه با صلح با داعش!
  • رضا ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    دوستان مگه عزت مردم ایران تو تحریم هاست یا تو رشد معکوس منفی پنج .یا شایدهم تو تورم 45درصد. که میگید تو دوران احمدی نزاد عزت داشتیم
  • ناشناس ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    حقوق وزراء دولت یازدهم چندین برابر دولت قبل است و ثروت شون هم همینطور است .
  • ناشناس ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سرمایه ملی را آقازاده جنجالی به غارت برد و با کرسنت و استات اویل و توتال و غیره منابع ملی را حراج کرد .
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    احمدی نژاد عزیز دوستت داریم.
  • هوالبصیر ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر احمدی نژاد عزیز . دوستت داریم و منتظرتیم.
  • ناشناس ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    انشاءالله دکتر احمدی نژاد که بیشترین طرحهای عمرانی و زیربنایی را اجرا کرد و خادم ملت بود باز می گردد .
  • هوالبصیر ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر احمدی نژاد عزیز . دوستت داریم و منتظرتیم.
  • ناشناس ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    فقط رحیمی زندان است و آنهم مفاسدش مربوط به دولت خاتمی و سال 82 است و ربطی به دولت دکتر احمدی نژاد ندارد .
  • ناشناس ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر دکتر احمدی نژاد یاور محرومان و مستضعفان .
  • جواد ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    با افتخار حرف میزنن دولت نهم و دهم به جای اینکه چشمش رو به خارجی هایی بدوزه که بارها ثابت کردن دشمن قسم خورده ملت ایرانن چشمش رو به جوونای این مملکت دوخته بود به اونا امید بسته بود به خاطر همین هم هست که امثال شماها الان مخالفش هستید
  • ناشناس ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    وزیر راه و شهرسازی در دولت قبل مسکن مهر میساخت و بفکر اقشار کم درآمد بود اما در این دولت هواپیمای لوکس وارد میکند و بفکر پرواز مستقیم تهران لندن است .
  • یداله ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    درود بر احمدی نژاد
  • جواد ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اینا تو ایرانن اما فقط عقلشون رو به کار نمیندازن و در مورد مسائل اصلا فکر نمی کنند فقط حرفای بی بی سی فارسی رو تکرار میکنن
  • جواد ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    بهترین دولت دولت قبل بود عزیزم کارهایی که احمدی نژاد کرد صد در صد در راستای عدالت و کمک به مستضعفین بود اما امثال یه عده ای چون هزار میلیاردشون با این وضع نمیشد دو هزار میلیارد مقابلش وایستادند و نامه زدن آمریکای عزیزشون که مقابله کنه با ایران
  • جواد ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    چیزی که به تاریخ می پیونده دشمنای این ملتن دکتر تا ابد برای همه میهن دوستا زندست
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    خخخخ
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    قربون تدبیر
  • ناشناس ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    در مکتب شهادت تحریم حرف مفت است .
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    عزت و اعتبار از نظر برخی کوتاه اومدن همه جوره جلوی اربابان قدرته برای این برخی خدا در پستوی ذهنشون غبار گرفته
  • ناشناس ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    به فرموده رهبر معظم انقلاب در دولت نهم و دهم انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته بود .
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    به اول حرفت مثبت دادم
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    :))) کامنتم رو تغییردادی مشرق چقدر بدبختین شماها خیلی بیچاره اید آدم دلش میسوزه واستون شما شغلتون اینه؟ همین نون رو میخاین ببرین بذارین رو سفره زن و بچه تون؟ نونی که از دروغ و وارونه نمایی درمیارین؟ خاک برسرتون با اون ادعای خداپیغمبرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس