رئیس هیئت نظارت استان زنجان از افزایش تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده مجلس خبرگان خبر داد و گفت: این آمار در این مرحله به چهار نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، حسین میرزاپور رئیس هیئت نظارت استان زنجان از افزایش تعداد تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد در حال حاضر با یک نفر افزایش به چهار نفر رسیده است.

وی با اشاره به پایان مهلت ارائه اعتراض به رد و یا عدم تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای نگهبان افزود: این مهلت قانونی آخر وقت امروز به پایان می‌رسد.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان مهلت قانونی بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس خبرگان را یک هفته اعلام و تصریح کرد: بعد از اعلام اسامی در تاریخ 17 بهمن‌ماه، دوباره فرجه زمانی سه روزه برای رد یا عدم تأ‌یید صلاحیت‌ها داده می‌شود و بعد از بررسی نهایی، اسامی قطعی تأیید صلاحیت‌ها روز 21 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.

میرزاپور با اشاره به مدت زمان مشخص تعیین شده برای اعلام مستندات کاندیداهای رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 76 نفر از این افراد در استان زنجان به رد و یا عدم احراز صلاحیت خود در استان زنجان اعتراض کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت در حال جمع‌آوری مستندات خود برای ارسال به شورای نگهبان در مورد کاندیداهای رد و یا عدم احراز صلاحیت‌ شده است، ابراز کرد: با تکمیل این روند شورای نگهبان هم اعلام نظر خواهد.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان زمان قطعی اعلام اسامی تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس  را 27 بهمن ماه اعلام کرد.

شایان ذکر است، 187 کاندیدا از استان زنجان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بودند که سه نفر از این مجموع انصراف و 100 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند.
و بر اساس گفته رئیس هیئت نظارت استان زنجان از مجموع 84 کاندیدا رد یا عدم احراز صلاحیت شده 76 نفر با مراجعه به مراکز مشخص شده اعتراض کرده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس