کد خبر 529118
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

در حالی که خبری از عقب نشینی فیفا نیست و دو باشگاه مادریدی در دادگاه تجدیدنظر در آستانه پیروزی حقوقی هستند.

به گزارش مشرق، دو باشگاه مادریدی رئال مادرید و اتلتیکومادرید از سوی فیفا جریمه نقدی سنگین و از خرید بازیکن در دو فصل نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی در سال‌های 2016 و 2017 محروم شده‌اند. بر همین اساس طرف‌های مادریدی در دادگاه تجدید نظر با استفاده از تیم‌های حرفه‌ای حقوقی و وکلای بین المللی خود قدرتمند ظاهر شده و از فیفا خواسته‌اند تا مدارک مبنی بر فساد و وقوع جرم از سوی آنها را به قاضی دادگاه تجدید نظر ارایه دهد.

پس از این اتفاق مشخص شد که فیفا برای ارایه مدارک لازم برای اثبات اتهام دو باشگاه مادریدی زمان را تلف می‌کند و این احتمال وجود دارد که این سازمان جهانی که خود در فساد مالی و اخلاقی و سیاسی غرق شده، در مبارزه حقوقی با دو باشگاه مادریدی شکست بخورد.

اگر فیفا نتواند در قبل از اول ماه جولای اتهامات دو باشگاه مادریدی را به اثبات برساند، در آن صورت هر دو باشگاه مذکور می‌توانند در فصل تابستان برای خرید بازیکن اقدام کنند. جالب اینجا است که پس از تلاش بین المللی دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دادگاه تجدید نظر و تهدیدات مالی این باشگاه‌ها مبنی بر خروج ثروتشان از منطقه یورو و قرارداد بلند مدت با بورس نیویورک، فیفا اعلام کرده که حکم دو باشگاه را بار دیگر برای کاهش جریمه بررسی خواهد کرد اما این بار مادریدی‌ها هستند که کوتاه نیامده و قصد دارند ماجرای دادگاه تجدید نظر را تا آخرین مرحله پیگیری کنند.

گفته می‌شود کمیته استیناف فیفا تعلیق مشروط برای تحریم را در دادگاه تجدید نظر پیش بینی کرده است. بنا بر این تحریم‌های دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید به صورت موقت در حالت تعلیق قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس