رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اعمال تحریم‌های جدید غرب علیه کشورمان به بهانه عدم رعایت برجام واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید حسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اجرایی شدن «برجام» و تلاش غرب برای مرتبط کردن آن با موضوع موشکی ایران اظهار داشت: برجام، برنامه جامعی درباره مسئله هسته‌ای است؛ که بر روی این موضوع متمرکز شده است، و نه دیگر موضوعات.

وی در خصوص مانع‌تراشی‌های غرب در مسیر برنامه دفاعی ایران و آغاز دور جدیدی از تحریم‌ها به بهانه برنامه موشکی کشورمان گفت: امام خمینی(ره) در پرتو انقلاب اسلامی براساس مکتب اسلام ناب نبی مکرم اسلام(ص) برنامه راهبردی جدیدی را به جهان ارائه کرده است؛ که این راهبرد می‌خواهد نظریه انسان‌شناسی و جامعه‌شناسی و سیاست را در سطح جهان پیاده کند.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: البته انسان‌های عاقل و خرد ورز هم در بسیاری از نقاط دنیا به‌ویژه مراکز علمی، سیاسی و دانشگاهی این مفاهیم را درک کرده‌اند؛ لذا غرب در صدد مقابله با این جریان سیل‌آسای زلال و نورانی اسلام ناب برآمده و بر همین اساس دائما در پی ایجاد سد و موانعی برای حفظ منافع نظام سرمایه‌داری و طاغوتی است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی غرب متوقف نخواهد شد، و تا روزی که وعده الهی به سرانجام برسد این اقدامات غرب نیز ادامه خواهد یافت، تأکید کرد: ما مبارزه می‌کنیم، براساس مبارزه پیش می‌رویم، سنگرهایی را فتح می‌کنیم و برای فتح این سنگرهای جدید جشن می‌گیریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اما این پیروزی‌ها به این معنا نیست که ما دشمن را حذف کرده‌ایم؛ بلکه به این معناست که دشمن را در پشت مواضع خودش متوقف کرده‌ایم؛ اما هر لحظه امکان دارد دشمن، خود را تجهیز کرده و حمله جدیدی را آغاز کند؛ لذا ما باید همواره آماده باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس