کد خبر 529017
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها دلیل انتخاب ترکیبی باتجربه برای مصاف تیمش برابر برنلی در جام حذفی انگلیس را توضیح داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آرسنال امروز (شنبه) در دور چهارم (مرحله یک شانزدهم نهایی) جام حذفی انگلیس در حالی به مصاف برنلی می‌رود که  شکستش برابر شفیلد ونزدی در مراحل ابتدایی جام اتحادیه، سبب شده آرسن ونگر احساس خطر کند و تیمی باتجربه‌تر از آن تیمی را که از جام اتحادیه حذف شد، به میدان بفرستد.

سرمربی توپچی‌ها اعتراف کرد که تیم‌های لیگ برتری انگلیس دیگر نمی‌توانند با تکیه به بازیکنان ذخیره جوان‌شان از پیروزی برابر تیم‌های دسته پایین‌تر فوتبال جزیره و صعود به مراحل پایانی جام‌ حذفی اطمینان داشته باشند.

او با اعلام اینکه بازیکنانی باتجربه را برای مصاف با برنلی در نظر گرفته است تا از قبول دو شکست متوالی بعد از باخت خانگی به چلسی در لیگ برتر جلوگیری کند، به خبرنگاران گفت: من به یک تیم کاملاً باتجربه میدان خواهم داد. اول از همه به این دلیل که ما شنبه هفته گذشته برابر چلسی باختیم و خیلی مهم است که دوباره نبازیم تا اعتمادبه‌نفس تیم‌مان بیش از اندازه پایین نیاید.

ونگر ادامه داد: ما در این فصل چیزهایی یاد گرفتیم. در جام اتحادیه به خانه شفیلدونزدی رفتیم و در آنجا متحمل شکست سختی شدیم. ما باید نشان دهیم که از آن باخت درس‌هایی گرفته‌ایم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها در خصوص دومین دلیلش برای به میدان فرستادن تیمی باتجربه برابر برنلی، تأکید کرد: دلیل دوم این است که ما می‌خواهیم در جام حذفی خوب نتیجه بگیریم و قصد نداریم فرصت رسیدن به مراحل پایانی یک تورنمنت را در خانه برابر یک تیم دسته اولی از دست بدهیم. من می‌دانم که متأسفانه برابر تیم‌های دسته اولی دیگر نمی‌توانیم با گروهی پسر بچه بازی را ببریم و این یک واقعیت است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس