کد خبر 528963
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

گروه تروریستی تکفیری داعش طی نبردها در محورهای مختلف عملیاتی در سوریه و عراق استفاده گسترده ای از موشکهای ضد تانک پیشرفته تاو نسل 2 (ساخت و اهدای آمریکا) علیه واحدهای نظامی عراقی و سوری استفاده می کند.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش طی نبردها در محورهای مختلف عملیاتی در سوریه و عراق استفاده گسترده ای از موشکهای ضد تانک پیشرفته تاو نسل 2 (ساخت و اهدای آمریکا) علیه واحدهای نظامی عراقی و سوری استفاده می کند.


استفاده داعش از موشک آمریکایی تاو+تصاویر

برنابر این گزارش، روز گذشته رسانه های داعش تصاویری کاملا واضح از استفاده از موشک ضدتانک تاو علیه واحدهای زرهی ارتش سوریه مستقر در مناطق شمالی فرودگاه نظامی کویرس منتشر کرده است که نشان دهنده حمایت مستقیم دولت آمریکا از این گروه تکفیری می باشد. این در حالی است که آمریکا با تشکیل ائتلاف مبارزه با داعش با مشارکت کشورهای حامی اصلی این گروه همچون ترکیه، عربستان و قطر مدعی تلاش برای نابودی این گروه نیز می باشد. لازم به ذکر است که گروههای زیرمحموعه شبکه تروریستی بین المللی القاعده نیز از کاربران و دریافت کنندگان تسلیحات آمریکایی در سوریه می باشند که عموما توسط دولت ترکیه با هماهنگی آمریکا برای آنها ارسال می گردد.

استفاده داعش از موشک آمریکایی تاو+تصاویر

استفاده داعش از موشک آمریکایی تاو+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    الان تی 90 روسی هم راحت با موشک منهدم میشود و بیخود دارین پول نفت30 دلاری و برجام را برای جنس بنجول تاریخ گذشته هدر میکنید.
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    داعش خودش درست میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس