کد خبر 528814
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

با اعلام جدول نمایش فیلم‌ها در برج میلاد، موجی از ابهامات در مورد این لیست اعلام شده به وجود آمد. محمد حیدری دیشب در شبکه خبر به بخشی از این ابهامات پاسخ گفت. پاسخ‌هایی که ظاهرا دوباره ابهام برانگیز شده است.

به گزارش مشرق، حضور دیشب محمد حیدری در استودیوی برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر با توضیحاتی از طرف او در مورد جدول نمایش فیلم ها برای اصحاب رسانه همراه بود.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، امسال نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها، از ساعت 10 صبح تا پیش از 14:30 برگزار می‌شود و مختص به فیلم‌هایی  است که شب گذشته به نمایش درآمده‌اند. اما این برنامه در دو قسمت دچار مشکل می‌شود. اول در روز جمعه که طبق روال همه جشنواره‌های فجر، به دلیل برگزاری نماز جمعه جشنواره از صبح تا ظهر تعطیل است و دوم مشخص نیست که فیلم‌های روز 21 جشنواره قرار است چه زمانی نقد و بررسی شوند.

حیدری دیشب در پاسخ به مدقق، مجری شبکه خبر اعلام کرد که روز جمعه 16 بهمن نشست‌های جشنواره فجر برقرار است و فقط از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

اما توضیحات حیدری در مورد نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌های روز 21 فجر حاکی از تغییر در برنامه جشنواره فیلم فجر است. طبق اعلام حیدری سانس 21 روز چهارشنبه که به  فیلم «به دنیا آمدن» محسن عبدالوهاب اختصاص دارد به یکی از سانس‌های خالی ساعت 24 در روزی دیگر منتقل خواهد شد و روز 21 بهمن در فاصله سانس 21 تا 22:30 نشست سه فیلم برگزار خواهد شد.

به این ترتیب ظاهرا نشست فیلم «هفت ماهگی» که در سانس 22:30 به نمایش درآید، پیش از نمایش فیلم برگزار خواهد شد و لیست اتفاقات عجیب جشنواره تکمیل‌تر می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس