کد خبر 528809
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرف و حدیث همیشه دور و بر استقلال بوده است ولی اگر بازیکن خارجی اضافه شود می‌تواند به تیم کمک کند.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری قبل از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبنرگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم امروز به تمرین استقلال برگشتم. من کمی مشکل قند داشتم که مشکل ریه هم به آن اضافه شد و شرایطم کمی برهم ریخت.

وی افزود: حدود 15 روز در بیمارستان حضور داشتم و در این مدت متوجه شدم سلامتی‌ام چقدر برای مردم اهمیت دارد و از اینکه آنها من را دعا کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی محبت آنها را جبران کنم. این وظیفه من است که بتوانم برای مردم خدمتگزار باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلتان برای استقلال تنگ نشده بود، گفت: چرا دلم خیلی تنگ شده و به همین دلیل امروز به محل تمرین آمدم. خیلی خوشحالم که توانستم با برنامه‌ریزی امروز در محل تمرین حاضر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌ کنید استقلال با جذب یک بازیکن در بین تعطیلات نیم‌فصل دچار مشکل شود، گفت: اگر این بازیکن خارجی (توسکی) جذب تیم شود می‌تواند به استقلال کمک کند. به نظرم تیم کمبودی ندارد و همیشه این مشکلات و حرف و حدیث‌ها وجود دارد و پیش می‌آید. پرویز (مظلومی) کارش را بلد است و او مطمئنا تیم را در شرایط خوب نگه خواهد داشت.

وی در پایان از سردار مجیدی تشکر کرد و گفت: مجیدی در این مدت زحمات زیادی کشید و وظایف من بر دوش او بود که از او هم ممنون هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس