کد خبر 528712
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شلیک موشک کروز نور دل هر خصمی را به لرزه در می آورد، این غرش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را نشان می دهد.

به گزارش مشرق، دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز و در سومین روز از رزمایش نیروی دریایی ارتش پس از شلیک موشک نور در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب که نور توسط یگان ساحلی نیروی دریایی ارتش شلیک شد، گفت: این شلیک یک غرش افتخار آمیز برای تک تک ایرانیان است.

وی افزود: این شلیک، غرشی است که دل هر خصمی را به لرزه در می آورد، این غرش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را نشان می دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این مطلب که نیروی راهبردی جمهوری اسلامی ایران با توانمندی که در عرصه موشکی بدست آورده به هیچ تهدید اجازه نمی دهد که که سواحل و آب های سرزمینی کشورمان را مورد تعرض قرار دهد، اظهار داشت: منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را با قدرت حفط می کنیم.

وی با اشاره به ویژگی های موشک نور، گفت: برد این موشک نزدیک 150 کیلومتر است، دقت و سرعت آن در وضعیت خوبی است و هدف از پیش تعین شده را نیز به صورت کامل منهدم می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    اقتدار ایران اسلامی،رعب و وحشتی در دل استکبار انداخته که قدرت واکنش ندارند وفقط سعی در سانسور خبری اقتدار ایران اسلامی ومحور مقاومت هستند.درود بر ارتشیان قهرمان که در دریا وزمین واسمان ومرزهای زمینی ودریایی وهوایی امنیت افریدند واقتدار ایران را درمنطقه نشان میدهند و دل صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی عج و نائب برحق اقاامام زمان عج را شاد میکنند.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    درود بر همه دریادلان میهن
  • محمدرضا ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    اسکندر بخرید!! الان بازم یه عده بی سواد میان میگن فاتح313 بهتره و تو وطن فروشی
  • ناصر ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    موشک نور که یه موشک قدیمی هست چرا مدتیه موشک های جدیدتر مثل قدر قادر محراب نصر مشکات و...تست نمی شن!؟؟؟؟....مدل جدید مظلوم نمایی جلوی کدخدا هست!؟؟؟
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش باید از لحاظ تجهیزات بروز شود و در تقویت آن توجه بیشتری شود
  • علیا ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ما بی سواد. شما phd امور نظامی. ما شیرینی زبون. شما باقلوا یزدی. دوست عزیز اسکندر هم چیز خیلی خوبیه. با توجه به دانش روسیه در بحث نظامی به نظر من هم بهتر از فاتح 313 هست. خریدش هم حتمن به اقتدار جمهوری اسلامی کمک میکنه چون حتی اگه از فاتح بهتر هم نباشه یه جورایی بار روانی زیادی رو بر دشمنان ما وارد میکنه. اما من و شما بهتر متوجه میشیم یا تئوریسین های ستاد کل نیروهای مسلح؟ ما تا میتونیم باید خودمون بسازیم. چرا در زمان جنگ جهانی کشور هایی مثل آلمان و ایتالیا و آمریکا و انگلیس و شوروی و ... بودند که همه کاره بودند؟ چون اینها خودشون سازنده ی تجهیزات خودشون بودند و نیاز نبود از جایی وارد کنند. درسته ما با روسیه روابطمون حسنه هست. اما به هرحال روسیه هم یک کشور اجنبی هست و نباید بهش اعتماد کرد.
  • علیا ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    هر موشکی برای پاسخ گویی به یک نیاز خاص طراحی میشه. شاید در این رزمایش نیاز به تمرین برای شلی این موشک بوده. در ضمن موشی که 4 سال قبل تولید شده با موش امسال متفاوته و حتمن بهینه سازیهایی صورت میگیره. احتمالن این موشک ها هم از نوع بهینه شده هستند که در میدان رزم مشابه واقعی در حال تست شدن هستند. پس میشه مثبت فکر کرد. پس میشه همه چیز رو با هم مقایسه نکرد. پس میشه جلوتر از نظام و در راس اون رهبری حرکت نکرد.
  • افشین تهران ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    ستاد مشترک و نیروی دریایی برای تفریح که از این موشکها استفاده نمیکنن.حتما یا تاکتیک جدیدی رو ازمایش میکنن و یا از نوع جدیدی با ارتقا های جدید استفاده میشه.اون موشکهایی که شما گفتید هم خوبن و حتما در موقع خودش ازمایش میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس