کد خبر 528263
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

پیراهنی که ستاره آرژانتینی بارسلونا در پایان بازی اخیر تیمش برابر مالاگا به یکی از طرفدارانش داده بود، ظاهراً از او گرفته شده است.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت:در پایان بازی شنبه شب تیم‌های فوتبال بارسلونا و مالاگا در ورزشگاه روسالدا، یکی از طرفداران کم سن‌وسال لیونل مسی از سکوها به داخل زمین پرید و تلاش داشت به هر نحو ممکن خودش را به ستاره بارسلونا برساند. او در مسیر حرکتش به سمت مسی توسط مأموران امنیتی ورزشگاه متوقف شد، اما با میانجیگری مهاجم کاتالان‌ها، مأموران او را رها کردند تا خودش را به آغوش مسی برساند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از خوش‌و‌بش کردن با طرفدار کم سن‌وسالش پیراهن خود را به او داد و روزی به یادماندنی برایش ساخت.
هدیه مسی به طرفدارش مصادره شد

پس از این اتفاق اما مادر یکی از دوستان طرفدار مسی که اهل شهر ویانوئوا دلاکنسپسیون است، در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی پستی گذاشت و در آن اعلام کرد که مأموران امنیتی ورزشگاه روسالدا پیراهن مسی را از طرفدار جوان او حین خروج از استادیوم گرفته‌اند.

در پیام او آمده است: این پسر بچه که کوین نام دارد و 15 ساله است، یکی از دوستان پسر من است. مسی پیراهنش را به او داد، اما مأموران امنیتی ورزشگاه روسالدا این پیراهن را از او گرفتند. این رفتار ظالمانه است. آنها از خراب کردن شادی یک پسربچه چه سودی می‌برند؟

این پیام صدها بار در فضای مجازی بازنشر شده است به امید آنکه طرفدار جوان مسی بتواند پیراهن مصادره شده ستاره خط حمله بارسلونا را دوباره به دست آورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس