کد خبر 527999
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

رئیس کمیته داوران گفت: متاسفانه همه می‌گویند چرا تجهیزات برای داوران فراهم نمی‌شود ولی دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید، هر روز مدیران فدراسیون فوتبال یک چیز به ما می‌گویند.

به گزارش مشرق، حدود یک سالی هست که قرار بود داوران به تجهیزات رادویی مجهز شوند. جالب است که بدانید علی کفاشیان مدت‌ها است که دستور پرداخت خرید این تجهیزات رادویی را صادر کرده است و البته این موضوع به تصویب اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم رسیده است اما در عمل هنوز هم این اتفاق عملی نشده است. در روزهایی که انتقاد به داوری به اوج خود رسیده است تهیه دستگاه‌های داوری می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند. داوران به وسیله دستگاه‌های رادیویی می‌توانند ارتباط بهتری در زمین با کمک‌های خود برقرار کنند و این موضوع باعث کاهش اشتباهات آنها می‌شود.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در مورد موضوع خرید دستگاه‌های رادیویی به «نسیم آنلاین» می‌گوید: متاسفانه همه می‌گویند چرا تجهیزات برای داوران فراهم نمی‌شود ولی دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید. هر روز مدیران فدراسیون فوتبال یک چیز به ما می‌گویند. می گویند یک نفر از دبی باید این وسایل بفرستد اما هنوز نفرستاده است. به نظر من این که نمی‌تواند بهانه خوبی باشد. بالاخره داوران ما به این وسیله نیاز دارند و می‌توان یک نفر را به دبی فرستاد تا این وسیله زودتر به ایران بیاید.

او ادامه داد: به خدا خسته شدم آنقدر این موضوع را پیگیری کردم. فدراسیون اینقدر هزینه می‌کند و فکر نمی کنم خریدن 10 دستگاه رادیویی برای داوران چیز چندان زیادی باشد. باید به داوران کمک کرد تا آنها بتوانند در بهترین شرایط به کارشان ادامه بدهند.

رئیس کمیته داوران اعتقاد دارد دستگاه‌های رادیویی خیلی می‌تواند به داوران کمک کند: مطمئن باشید این تجهیزات خیلی می‌تواند به داوران کمک کند چرا که آنها می‌توانند بهتر در زمین با کمک‌های خود ارتباط برقرار کنند. وقتی یک دستگاه می‌تواند اینقدر مشکلات داوری را حل کند باید کمک کرد که آن را در اختیار داوران قرار بدهیم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا اونجایی که جای داوران بازنشسته پنج تا پنج تا نظارت میرید از دستتون بر میاد ولی میخواهید تجهیزات تههییه کنید بلد نیستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس