جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امنیت بستر رشد و شکوفایی در کشور است که در سایه آن زیرساخت‎ها آماده می‎شود.

به گزارش مشرق، سردار عبدالله عراقی در مراسم سان و صبحگاه اقتدار رزمایش بزرگ سردار شهید محمدزاده، اظهار داشت: حضور مقتدرانه برادران و خواهران بسیجی برای کشور ما در این منطقه پرتلاطم و پر حادثه امنیت‌آفرین است.

وی ضرورت وجود نیروهای مسلح در کشور را تامین امنیت دانست و افزود: در سایه امنیت است که توسعه، رونق اقتصادی، فرهنگی، تجاری و زیرساختی آماده می‎شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: ارزش امنیت آن زمان برای همه اثبات می‎شود و به صورت عینی مشاهده می‎شود که شاهد از دست دادن آن باشند.

سردار عراقی با اشاره به اینکه امنیت بستر رشد و شکوفایی در کشور است افزود: امنیت چنان مهم است که بزرگان دینی می‎فرمایند « 2 نعمت مغفول در زندگی انسان‌ها و در جامعه ساری و جاری است و تا این 2 نعمت بزرگ و مغفول مانده از دست نرود کسی به اهمیت آن پی نخواهد برد که این 2 نعمت یکی امنیت و دیگری سلامت است.»

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح به ویژه بسیج همواره تکیه گاه نظام اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی بوده‌اند و در طول دوران پرفراز و نشیب انقلاب نقش‌آفرینی کردند و پشتوانه این کشور و نظام بودند.

جنوب شرق کشور از امنیت پایدار برخوردار است

وی بسیج را بی‌توقع و خطرپذیر دانست و تصریح کرد: بسیج در هر صحنه‎ای بدون ادعا حضور داوطلبانه دارد و به خوبی نقش‌آفرینی می‎کند.

سردار عراقی با اشاره بر وسعت زیاد کشور و همچنین وجود سلایق و طوایف مختلف و متنوع در آن بر امنیت ثبات و ماندگاری ایران اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: امروز ما در جنوب شرق کشور که دور افتاده‌ترین نقطه کشور است دارای امنیت پایدار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت تبلیغی و گفتاری نیست بلکه ادراکی و احساس کردنی است و باید مردم آن را لمس کنند و در رفتارشان شاهد آن باشیم.

وی امنیت در کشور را نتیجه تلاش تمام مسئولان و در راس آنها نیروهای بسیج دانست و عنوان داشت: بسیج نیروی ارزشی و داوطلب است و در هر صحنه‎ای که نیاز کشور و انقلاب است حضور پیدا می‎کند.

وی اضافه کرد: بسیج یک ارزش در جامعه است و همه ما باید تلاش کنیم این ارزش را برای کشور و پایداری دین و ثبات ملت عزیزمان حفظ و ارتقا دهیم.

وحدت از پایه‎های امنیت در منطقه است

وی یکی از ستون‎ها و پایه‎های امنیت ملی هر کشور را نیروهای مسلح برشمرد و افزود: وحدت و انسجام که در واژه از آن به مدارای قومی و مذهبی و تحمل سلایق مختلف نام می‎برند؛ از دیگر پایه‎های امنیت است.

سردار عراقی وجود طوایف و قبایل و مذاهب مختلف اهل سنت در سیستان و بلوچستان و زندگی مسالمت‌آمیز آنها در کنار هم را نمونه بارز وحدت در کشور معرفی کرد.

وی تاکید کرد: هرکس بخواهد این امنیت را در کشور بر هم بزند بداند که خیرخواه انقلاب و اسلام و ایران عزیز نیست و هر کس تلاش کند در جهت انسجام و وحدت و یکپارچگی مردم این سرزمین خیرخواه ملت است.

وی گفت: در دامنه اختلافات، ناامنی و بدبینی ایجاد می‎شود و رشد و شکوفایی شکل نخواهد گرفت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیام حضور 90 درصدی مردم در برنامه‎های سپاه سلمان برخلاف توطئه استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه که دایما بر طبل اختلافات قومی مذهبی می‌کوبند و به دنبال ایجاد شکاف هستند را نقش بر آب کردن توطئه دشمنان دانست و افزود: شیعه و سنی زیر سایه ولایت و حکومت اسلامی با اتحاد و همدلی زندگی می‌کنند.

وی اقتصاد را ستون دیگر زندگی مردم دانست و گفت: بر همه مسئولان تکلیف است تا تلاش کنند وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را که ولی نعمت‌ها و نور چشمان کشور هستند با تکیه بر اقتصادمقاومتی به فضل پروردگار حل کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس