دارنده مدال برنز جهان به دلیل مصدومیت شاید نتواند در المپیک روی تخته برود.

شرایط سخت برای المپیکی شدن محمدپور به دلیل مصدومیتی نادربه گزارش مشرق، پیش از برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری و در روزی که بسیاری منتظر درخشش محمدپور پس از ماه‌ها غیبت بودند، این وزنه‌بردار دچار مصدومیت شدیدی شد که در نهایت مسابقات جهانی را از دست داد. هر چند در آن زمان با عملی به موقع محمدپور می‌توانست خیلی زود روی تخته باز گردد اما تعلل بیش از حد در عمل جراحی باعث شده تا این وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم در آستانه از دست دادن مسابقات المپیک باشد.

محمدپور هر چند خودش نیز این روزها چندان خوشبین نیست. او حتی اگر ظرف‌ها روزهای آتی اگر برای جراحی آرنج دستش اقدام کندة حدود 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارد تا به فرم عادی گذشته بازگردد. این در حالی است که وی جهت حضور در المپیک باید در 2 رویداد انتخابی ماقبل المپیک حضور پیدا کند، یعنی مسابقات آسیایی، تورنمنت پرو و جام شاهد آخرین فرصت‌های پیش‌رو برای محمدپور هستند که با توجه به زمان 4 ماهه باقی مانده تا این مسابقات بعید است که محمدپور بتواند در این مسابقات روی تخته برود.

به این ترتیب محمدپور جوان که المپیک لندن را تجربه کرده شاید به المپیک ریو نرسد و دلیل اصلی این موضوع نیز مصدومیت عجیب و نادر وی یعنی پارگی آرنج دستش خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس