«شهید علی آقاعبداللهی»، چندی پیش داوطلبانه راهی سوریه شد و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید همچنان مفقود است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «شهید علی آقاعبداللهی»، چندی پیش داوطلبانه راهی سوریه شد و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. علی آقاعبداللهی متولد 1369 دارای یک فرزند 1 ساله، از پاسداران سپاه حفاظت انصارالمهدی بود که از مدت‌ها پیش برای پیوستن به جمع مدافعان حرم لحظه‌شماری می‌کرد. او سرانجام به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب‌(س) پیوست. پیکر مطهر این شهید همچنان مفقود است. عصر روز گذشته یکشنبه چهارم بهمن ماه 94 مراسم یادبود شهید مفقودالاثر مدافع حرم، «علی آقاعبداللهی» در تهران برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده، بستگان، همکاران، همرزمان و عموم مردم تهران در مسجد ولیعصر(عج) برپا شد.

شهید علی آقاعبداللهی
روی یکی از بنرهای اصلی این مراسم که برای شهید طراحی شده بود، فرازی از وصیت نامه شهید علی آقاعبداللهی با این مضمون نگاشته شده بود: «خواسته من از شما این است که لحظه‌ای از ولایت و خط رهبری جدا نشوید.» این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار و مدیحه سرایی مرتضی طاهری و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه بود. در خلال برگزاری مراسم یادبود، پیام تسلیت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به محمد آقاعبداللهی پدر این شهید مدافع حرم نیز قرائت شد.

پیام لاریجانی: پل شهادت زیباترین و اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

همکار گرامی جناب آقای محمد آقاعبداللهی

پل شهادت زیباترین و اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت، شرافت و سربلندی را برای امت اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ شهادت را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به همگان آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان، در دفاع از حرم آل الله(ع) به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا حضرت سید الشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید.

اینجانب، شهادت فرزند برومندتان بسیجی پاسدار شهید علی آقاعبداللهی، این رزمنده سرافراز میدان جهاد و شهادت را به محضر خانواده معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و علو درجات را برای این شهید والامقام از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

روایت تصویری از یادبود این شهید مفقودالاثر در ادامه می‌آید:

بزرگداشت‌های دیگری برای شهید علی آقا عبداللهی در روز سه شنبه 6 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولیعصر(عج) واقع در خیابان کارگر، خیابان آذربایجان، بین خیابان زرین‌قدم و خیابان سلیمانیه و در روز جمعه 9 بهمن ماه 94 از ساعت 15 تا 17 در فاطمیه تهران واقع در خیابان قزوین، دوراهی قپان، خیابان نعمتی، خیابان مهدوی برپا خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مختار ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    درودخدابراین جوانمردان ولایتمدار.که رهروی ازشهدای کربلارادرحفظ وحراست از ال الله به اثبات رساندند. خدایاچنان کن که پایان کار توخوشنودباشی ومارستگار خدایاتاردای زیبای شهادت رابرقامت غیورمردان ولایتمدارنپوشاندی.ازاین دنیا مبر. امین یارب العالمین
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • محمدرضا فراهانی ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    امروز خیلی اتفاقی طبق عادات روزانه تلگرامم رو چک میکردم که تو یکی از گروه های مختص به شهدا چشمم به یه عکس خیلی اشنا خورد. مو تو بدنم سیخ شد .علی! علی همکلاسی دوره کاردانی دانشگاهم؛ هم دانشگاهی و هم رشته ای و هم کلاسیم از 5 ترم مقط کاردانی ترم اخر یعنی همون اوایل انتخاب واحد ترم اخر بر حسب یه اتفاقی رابطم از یه سلام علیک ساده به یه رابطه صمیمی تبدیل شد. خدا میدونه دارم با صورت خیس اینا رو میگم. بعضی چیزا رو انسان روش نمیشه بگه اما همین قدر بگم تو اون دانشگاه آزاد باا انواع اقسام خانومای رنگاوارنگ از ادب و شخصیت و مخصوصا چشم پاکی علی بارها چیزایی دیدم که منو مبحوط خودش کرد. بازم میگم انسان بعضی چیزارو روش نمیشه بگه اما همین قدر بگم خیلی ی ی ی چشم پاک و دل پاک و ماه و خوش برخورد بود.1 خاطره 1 مردونگیه عجیب ازش یادمه که فقط بین خود و خدا و خودشه امروز فهمیدم شهید شده . اتیشش گرفتم وقتی فهمیدم مفقوده و هنوز برنگشته اتیییش گرفتم . کاش زودتر به حق امام رضا برگرده. روحش خیلی شاد . دمش گرم . خوش به حالش. به خدا جاش اینجا نبود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس