کد خبر 527190
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

دو مامور پلیس در استانبول، با ترساندن همکاران خود از عملیات سازمان اطلاعات این کشور در خصوص دستگیری 200 مامور پلیس رشوه خوار، در قبال پاک کردن اسامی آنها از فهرست رشوه خوار ها، از هر پلیس متخلف 50هزار لیرترک درخواست کردند.

به گزارش مشرق،کلاهبرداری پلیس از پلیس نمونه تازه ای از انواع کلاهبرداری هایی است که اخیرا به ویژه در کلاهبرداری های اینترنتی و تلفن همراه در ترکیه به صورت یک معضل اجتماعی درآمده و هر روز شاهد انتشار خبرهایی در خصوص قربانیان تازه کلاهبرداران از رسانه های این کشور هستیم.

در تازه ترین نوع این کلاهبرداری ها شهروندی منزل یک میلیون دلاری خود را به نیم میلیون دلار فروخت؛ استاد حقوق کیفری 4 میلیون لیر خود را از دست داد و ...

روزنامه صباح در شماره روز دوشنبه گزارش داد که دو پلیس مامور خدمت در بخش های بررسی محل وقوع حادثه و هویت شناسی منطقه سلطان غازی استانبول شایعه ای را در محل کار پخش کردند که گویا سازمان اطلاعات ترکیه بزودی عملیاتی را برای دستگیری 200 نفر از مامورین پلیس به اتهام رشوه خواری، ارتکاب به جرم، یغما و فحشا دستگیر خواهد کرد.

بنابراین گزارش، این دو پلیس، شماری از پلیس ها را با ترساندن از این عملیات، گفته اند که در قبال دریافت 100 هزار لیر نام آنها را از فهرست سازمان اطلاعات ترکیه پاک خواهند کرد. این دو پلیس بالاخره بعداز چانه زنی قبول کرده اند که با دریافت 50 هزار لیر از هر یک از این افراد، نام آنها را از فهرست متهمین پاک کنند.

صباح نوشته است: اما اداره آگاهی پلیس ترکیه از ماجرا باخبر شده و شماره اسکناس هایی را که پلیس ها قرار بود به عنوان رشوه به همکاران خود بدهند، از پیش ثبت کرد و هنگام پرداخت پول، این دو پلیس را دستگیر کرده است.

بنابراین گزارش، تمامی این عملیات نیز توسط دوربین های مخفی ضبط شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس