معاون سابق صداوسیما با انتقاد از دخالت رئیس‌جمهور در روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها، گفت: بهتر است دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به وعده‌های اقتصادی خود پایبند باشد چرا که حق معیتشی و اقتصادی مردم هم "حق‌الناس" است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون دولت نهم، با انتقاد از دخالت رئیس‌جمهور در روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها، گفت: اظهارات آقای رئیس‌جمهور درباره بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان تعجب برانگیز بود چرا که از رئیس‌جمهوری که با حقوق‌دان معرفی کردن خود رای آورده است، انتظار نمی‌رود، اظهاراتی فراتر وظایف خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه "احراز صلاحیت واقعی با مردم است" شعار مغاله آمیز است، گفت: اگر قبول دارند احراز صلاحیت واقعی با مردم است پس چرا هیئت اجرای دولت صلاحیت برخی کاندیدا را رد کرد؟ اگر اینچنین است چرا قانون فیلتر شورای نگهبان را پیش بینی کرده است.

میرتاج‌‌الدینی با بیان اینکه دولت با شعار رفع مشکلات اقتصادی روی کار آمد اما اکنون از شعارها و وعده‌‌های اقتصادی خود فاصله گرفته است، تاکید کرد: حق اقتصادی و معیشتی مردم و حقوق فعالان اقتصادی که با روکود و مشکلات شدید اقتصادی مواجه هستند را هم باید حق‌‌الناس بدانیم؛ بهتر است دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به وعده‌های اقتصادی خود پایبند باشد.

معاون سابق صداوسیما در پایان گفت: البته کسانی که رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شدند نیز حق دارند از خود دفاع کنند اما این دفاع باید مطابق قانون باشد و در صورت اعتراض، شورای نگهبان حتما رسیدگی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هم وطن تبریزی ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    شما در دولت قبل ؟
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    رو هم خوب چیزیه
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    مشکلات معیشتی و تورم و گرانی تنها چیزی هست که صحبتی ازش نمیشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس