نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، خواستار بررسی هزینه‌های انتخاباتی در صحن علنی پارلمان شد و این موضوع را دارای اهمیت فراوان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه پارلمان طی تذکری گفت: بعضی زمانی که قصد دارند حرف بزنند، باید یک چک سفید امضاء بدهند که هر چه هیأت رئیسه می‌خواهد بیان کنند.

وی به بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد در صحن علنی مجلس اشاره کرد و گفت: این موضوع پیشتر مطرح شد و طبق آئین‌نامه رأی نیاورد، ما امروز مباحث و طرح‌های مهمتری داریم مانند هزینه‌های انتخاباتی که باید آنها را بررسی کنیم.

«جوسازی زیادی علیه مجلس صورت گرفت که نمایندگان با این طرح مخالفند، حال با چنین شرایطی چرا باید طرح مناطق آزاد را بررسی کنیم؛ من مشکلی با بررسی این موضوع ندارم، فقط می‌گویم به دلیل اینکه ما را محکوم می‌کنند، بهتر است موضوع هزینه‌های انتخاباتی را بررسی کنیم.»

سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حمید رسایی، گفت: ما تمامی مواردی که از کمیسیون بیاید را طبق آئین‌نامه در دستور قرار می‌دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس