برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در 5 بخش سیاست، اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست، نهایی شد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، در جلسه امشب این شورا، ضمن بررسی برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این برنامه را در 5 بخش سیاست (داخلی و خارجی)، اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست، نهایی شد.

بنا بر این گزارش، پیش از این رویکردها و اولویت‌ها و نیز واژگان کلیدی برنامه انتخاباتی مصوب و به شورای اصلاح طلبان استان ها ابلاغ شده است.
همچنین در این جلسه، وضعیت آماری بررسی صلاحیت ها در 3 طیف اصول گرایان و اصلاح طلبان و مستقلین مطرح و گزارش پیگیری، اقدامات و جلسات رایزنی از سوی رهامی رییس کارگروه رایزنی و تعامل ارایه شد و وضعیت داوطلبان رد صلاحیت شده با وزارتخانه های مرتبط پیگیری و مستندات قانونی نیز مورد تقاضا و بحث قرار گرفته است.
در ادامه این جلسه علی صوفی رییس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در تهران فعالیت ها و اقدامات انجام شده، را گزارش کرده و مواردی از جمله سازوکارهای تبلیغات، تدارکات و تنظیم برنامه اجرایی مورد بحث قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس