نیروهای سوری پس از به دست‌گیری کنترل هفت روستا در ریف شمالی «لاذقیه» از غرب وارد شهر «ربیعه» شدند؛ شهری که در واقع دومین مخفیگاه گروه‌های تروریستی حاضر در ریف لاذقیه به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه وارد شهر راهبردی «ربیعه» در ریف شمالی «لاذقیه» (شمال غرب سوریه) شدند.

منابع میدانی به خبرگزاری «اسپوتنیک» گزارش دادند، ارتش سوریه پس از کشتن شماری از تروریست‌ها و فراری شدن شماری دیگر تا کنون توانسته است مواضع خود را در منطقه غربی این شهر تثبیت کند.


ارتش سوریه وارد شهر «ربیعه» در شمال «لاذقیه» شد +نقشه

به گزارش این خبرگزاری، ارتش سوریه پیش از ورود به این شهر موفق شده بود روستاهای «الشاکریة»، «بیت عیوش»، «کرکیر»، «بیت عوان» و «الریان» را تحت کنترل خود درآورد.

این روستاها در غرب شهر ربیعه قرار دارند و با کنترل آنها توسط ارتش سوریه نیروهای سوری عملا غرب ربیعه را محاصره کرده بودند؛ شهری که دومین مخفیگاه گروه‌های تروریستی حاضر در ریف لاذقیه به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع نظامی امروز شنبه اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شده است هفت روستای دیگر را در ریف شمالی لاذقیه آزاد کند؛ منطقه‌ای که عناصر تروریستی «جبهة النصرة» و «لواء أحرار الساحل» و «لواء السلطان عبد الحمید در آن مستقر هستند.

ارتش سوریه وارد شهر «ربیعه» در شمال «لاذقیه» شد +نقشه
موقعیت شهر ربیعه در شمال لاذقیه
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    مشرق لطفا گزارش جامع و اختصاصی همراه با تصاویر و نقشه درست حسابی بذار
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    آخه این شهر ها کی افتاده بود دست تروریست ها که هی دارن آزاد میشن؟؟؟؟ 6 ماه بعد از طرف مشرق: دمشق از دست تروریست ها آزاد شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    وقتی چیزی نمیدونی بهتره دهنت رو ببندی شهرک ربیعه بعد از سلمی دومین پایگاه تروریستا در لاذقیه بود
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    بازم این کامنت تکراری!! عزیزم این شهر و به طور کلی شهرها و روستهای شمال لاذقیه که با ترکیه هم مرز هستن در همون ماههای اول بحران سوریه با بازکردن مرزها توسط اردوغان سقوط کردن و حالا بعد3سال یکی یکی دارن آزاد میشن
  • کرمانشان ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    ناشناس ۱۱:۵۱ ب خدا این نظرت تکراری شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس