کد خبر 526518
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

ستاره برزیلی از سوی پله به عنوان بازرس ارشد امکانات ورزشی دهکده المپیک ریو معرفی شد.

به گزارش مشرق،‌ رونالدو ستاره برزیلی که سالهاست سفیر صلح این کشور است و در امور خیریه فعالیت دارد از سوی پله بازرس ارشد امکانات ورزشی ریو انتخاب شد. البته یک تیم حرفه‌ای زیر دست او فعالیت دارد.

رونالدو در نشست خبری تاکید کرد ریو در این لحظه آماده برگزاری المپیک است. وی با انتقاد از سیاه نمایی آمریکایی‌ها اعلام کرد گویی هنوز برخی رسانه‌ها باور نکرده‌اند برزیل میزبان المپیک شده است.

* دوی ماراتن با هدف تست نیروهای امنیتی

شنبه هفته آینده قرار است در شهر ریو دوی ماراتن با هدف ورزش همگانی ورزش شود و الزاما هم قرار نیست که قوانین ماراتن در این رقابت رعایت شود، اما به نظر می‌رسد این رقابت یک دعوت عمومی برای شرکت در مانور امنیتی است و مسئولان ریو نخواسته‌اند این هدف پررنگ شود.

پلیس امنیت ریو می‌خواهد نیروهای خودش را در زمانی که شهر شلوغ است آزمایش کند و ببیند دوربین‌های نصب شده در خیابان‌ها را می‌تواند کنترل کند یا خیر.

* شایعه زلزله در ریو

شایعه‌ای عجیب در شبکه‌های مجازی در برزیل پخش شد مبنی بر اینکه قرار است در چند روز آینده زلزله‌ای در این شهر رخ دهد. دانشگاه ملی برزیل این شایعه را تکذیب کرد. نیروهای امنیتی اعلام کرده‌اند چه این شایعه یک شیطنت ساده باشد چه از سوی کسانی که می‌خواهند المپیک را تخریب کنند، باید با آنها برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس