سخنگوی جبهه ایستادگی از برگزاری همایش استانی این جبهه با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: نشست شورای عالی جبهه ایستادگی با حضور دبیران کل احزاب عضو و شخصیت‌های حقیقی شورا برگزار شد.

بیادی تصریح کرد: جبهه ایستادگی در راستای حفظ اصولگرایی در انطباق سیاسی با اصولگرایان حرکت می‌کند و تعامل لازم در این مسیر را دارد.

بیادی به سیاست های انتخاباتی جبهه ایستادگی اشاره کرد و گفت: انسجام شورای عالی جبهه ایستادگی در دفاع از مبانی اصول گرایی با هدف تشکیل مجلسی مقتدر و کارآمد و با احترام به گروههای مورد تایید نظام در حد بسیار مطلوبی است و انتظار می رود در شرایط فعلی جبهه ایستادگی بتواند به مراتب نقش سازنده و کارآمدی را داشته باشد.

سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به برنامه های انتخاباتی این جبهه افزود: همایش استانی جبهه با حضور شخصیت های سیاسی و اجتماعی در هفته جاری برگزار می‌شود، همچنین شعب استانی جبهه ایستادگی در سراسر کشور فعال بوده و در همایش استانی شرکت خواهند کرد.

بیادی گفت: جبهه ایستادگی در سراسر کشور از کاندیداهای مورد تایید ائتلاف اصولگرایان حمایت می‌کند، اینکه چه افرادی از مجموعه جبهه ایستادگی در لیست قرار می گیرند چندان مهم نیست، بلکه مهم ورود اشخاص همسو با تفکر جبهه ایستادگی است که در این رابطه جبهه نهایت تعامل را با گروههای دیگر دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس