کد خبر 525924
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: شب غم انگیزی برای من است، بازیکنانم تا پای جان جنگیدند و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران پس از شکست 3 بر صفر ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: خوشحالم که همه تماشاگران از این بازی زیبا لذت بردند. به تیم فوتبال امید ژاپن هم تبریک می‌گویم بابت این پیروزی، آن‌ها تیم قابل احترامی بودند.

وی افزود: در 90 دقیقه ما برتر از ژاپن بودیم، حتی تا پیش از گل اول ژاپن این برتری را حفظ کردیم. پس از آن به خاطر تعویض اجباری تاکتیک تیمی را عوض کردیم.

خاکپور ادامه داد: در این مقطع شکست یک بر صفر با 3 بر صفر فرقی نداشت به تلاشمان ادامه دادیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به نتیجه برسیم. قانون فوتبال این است که اگر گل نزنید گل می‌خورید. شب غم انگیزی برای من است چون بسیار تلاش کرده بودیم تا به این مرحله برسیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که همه توان خود را در زمین گذاشتند و تا پای جان جنگیدند.

سرمربی تیم امید ایران گفت: مسئولیت باخت با من است نه بازیکنان. بازی مقابل چین بازی سنگینی بود اما ژاپنی‌ها در 3 بازی گروهی انرژی خود را تقسیم کرده بودند.

وی ادامه داد: ما نیز تعویض اجباری داشتیم اما این موضوع بهانه نیست. همه دیدند در 90 دقیقه برتر از حریف بودیم و نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اگر به قبل از بازی برگردیم چیزی را تغییر نمی‌دهم چون ما خوب بازی کردیم. بچه‌ها تلاش کردند و مشکل ما این بود که نتوانستیم گل بزنیم اما این پایان دنیا و پایان زندگی نیست و این اولین و آخرین بازی ملی ایران نیست و نخواهد بود. این بازیکنان قطعا ستاره‌های آینده فوتبال ایران هستند و خیلی از آن‌ها خواهیم شنید.

خاکپور خاطرنشان کرد: از مسئولان ای اف سی، مدیر و اعضای کادرفنی تیم امید تشکر می‌کنم و البته همه کسانی که در این 15 ماه تلاش کردند. واقعا همه شبانه‌روز تلاش کردند تا به اینجا رسیدیم.

وی در پایان گفت: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم، اگر امشب باختیم به خاطر دانش کم من بود که نتوانستم آن را به تیم منتقل کنم و از لحاظ تاکتیکی به تیم کمک کنم.

در پایان نشست خبرنگاران خاکپور را تشویق کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصیر ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    اگر حق رو بخواهیم بگیم مشکل نه شما هستی نه کیروش وقتی بازیکن با استعداد نداریم با هر مربی وضع همینه فرگوسن هم برای این فوتبال کاری از دستش برنمیاد حقیقتا چند سالی باید کلآ لیگ تعطیل بشه بریم دنبال بازیکن سازی کاری که عراق کرد فقط پول مفت هم بی خودی دود نشه......هر چند که جناب خاکپور کاملا مشخص بود تجربه حتی برخی مربیان لیگ برتری رو هم نداشت...
  • وحید ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    خب حالا اگر مردی مایه هایی رو که گرفتی برگردون
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    چه عجب یه نفر اعتراف به اشتباه کرد.
  • الشتری ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    واقعا دانشت کم بود البته حالا که خودت میگی چرا این مسئولیت را قبول کردی به ریش مردم ایران خندیدی
  • رضا ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    ..دوتاسوال دارم...البته جوابش روازالان میدونم..لبخندجناب کفاشیان...1_درلیگ مثلا برترایران دقیقاچندمیلیاردپول،هزینه میشه؟؟؟باکدوم توجیه؟؟؟2_عاقبت جریان کمیسیون رسیدگی به فساددرفوتبال که نمایندگان محترم مجلس دنبالش بودند،به چه نتیجه ای رسید؟؟؟.....باتشکر.
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    بنظرم باید فدراسیون از این کادر فنی حمایت کنه اگر کادر فنی عوض بشه مشکلی حل نمیشه چون یه مربی جدید میاد و بازهم میگه من زمان و فرصت میخوام اینطوری میتونیم برای بازیهای آسیایی دوباره برنامه بریزیم
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    مشکل از آقای خاکپور وکیروش نیست از بازیکنان هم نیست وقتی فضا برا بازی تدارکاتی وبدنسازی فراهم نیست وحاشیه های مسخره مثل قرارداد آقای خاکپور وجود داره وقتی فدراسیون آرامش نمیده به تیم همین میشه دیگه
  • به نمایندگی از مردم ایران ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    اقای خاکپور و جوانان عزیز تیم ملی امید ایران : از تلاش مخلصانه شما کمال تشکر را داریم و این باخت را مردم ایران همانند بردی شیرین از شما قبول دارند. شما مانند بسیجیان دوران دفاع مقدس از تمامی وجود خود برای بردن استفاده کردید ولی در این میدان به ظاهر شما برنده نبودید. شما در قلب ما جای دارید. موفق باشید
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    دلت خوشه ها سرمربی میگه دانشم کمه تو میگه حمایت بشه .
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    ماله کش
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    ما تیم اول آسیا هستیم . چیزی از ارزش های جوانان ما کم نمیشه . المپیک بعدی هم هست . زرشک
  • محمد ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    مشکل کلا پارتی بازیست.وقتی بازیکنان با پارتی بازی به تیم بیایند همین میشه.
  • صابر ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    یک سوال چرا جهانبخش و ... را نبردند؟ اینا که بهترین های تیم امید بودن؟
  • ناشناس ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    بازيكن ها فوق العاده بودند هم قدرت بدني بالايي داشتند و هم تكنيك خوبي داشتند، مشكل از كادر فني بود و ضعف نيمكت داشتيم.
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    استعداد یاب دل سوز وطن نداریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس