عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه اشکالات جدی در قرادادهای جدید نفتی وجود دارد، تاکید کرد: وزرات نفت باید منافع جمهوری اسلامی را درنظر بگیرد.

به گزارش مشرق، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با قراردادهای جدید نفتی که اکنون بحث آن مطرح است وزارت نفت باید ملاحظات ایران را در نظر گرفته و توجه داشته باشد قراردادهایی نبندد که تعهدات طولانی مدت برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه قراردادهای جدید نفتی نباید به سرنوشت کرسنت مبتلا شوند، افزود: در رابطه با قراردادهای جدید نفتی کاملا منافع نظام جمهوری اسلامی باید مدنظر باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظاهرا به قراردادهای جدید نفتی اشکالات و ایراداتی وارد است، تصریح کرد: برخی از آگاهان و کارشناسان بر این نظر هستند که روش موجود در قراردادهای نفتی روش مطلوبی نیست و باید قراردادهایی به وزارت نفت ابلاغ شود که مشابه قرارداد کرسنت به وجود نیاید چرا که در غیر این صورت تعهدات طولانی مدتی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند.

ثروتی در خاتمه تاکید کرد که قراردادهای جدید نفتی باید با دقت به تأیید کارشناسان مربوطه رسیده تا ملاحظات اقتصادی، سیاسی و منافع ملی مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روستايي ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    حضرات نمايندگان و قوه قضاييه چرا در ماجراي كرسنت ورود پيدا نمي كنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس