امیر احمدرضا پوردستان تاکید کرد: ما توان نظامی خود را برای بازدارندگی دشمنان بالا می‌بریم اگر دشمن ضربه‌ای به ما وارد کند ضربه‌ای که از جانب ما دریافت خواهد کرد به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح که در هتل المپیک تهران برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) گفت: راهبرد کلی نیروهای مسلح بر مبنای نظریه امیرالمومنین علی(ع) دسته بندی شده است.

وی ادامه داد: نامه حضرت امیر به مالک اشتر خط مشی تمامی نیروهای مسلح است نیروهای مسلح باید آنچنان صلابتی داشته باشند که مردم در کنارشان احساس آرامش کنند دکترین نظامی نیروهای مسلح ما کاملا دفاعی است یعنی ما هیچ جنگی را آغاز نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح به برجام و پسابرجام کاری ندارند و خط مشی خود برای پیشرفت را دنبال می‌کنند ما توان نظامی خود را برای بازدارندگی دشمنان بالا می‌بریم اگر دشمن ضربه‌ای به ما وارد کند ضربه‌ای که از جانب ما دریافت خواهد کرد به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

امیرپوردستان تصریح کرد: در کنار همه فعالیت‌های نظامی که بر مبنای رهنمودهای رهبری معظم انقلاب است نیروهای مسلح از نظر انسانی و تأسیساتی خود را خادم ملت و مردم می‌دانند حوزه‌هایی که نیروهای مسلح به خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند عبارتند از: شرکت در ساخت‌وسازهای عمرانی، حضور در عرصه‌های خدمات‌رسانی به عنوان خیر، خدمت رسانی در حوزه ورزش و خدمت به مردم در حوزه بهداشت و درمان.

در پایان این مراسم از تندیس هشتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح رونمایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    تانک تی90 شما چی شد!؟ مثل اینکه روسها می خوان به عربستان و امارات اس400 و تانک آرماتا و سوخو 35 بفروشن..واقعا تعجب می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس