کد خبر 525192
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

تیم تراکتورسازی که این روزها در اردوی کیش به سر می‌برد در دیداری تدارکاتی به مصاف ملوان رفت و توانست برابر این تیم به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، ترکیب تبریزی‌ها در ابتدای این بازی با چهار تغییر نسبت به نیم‌فصل اول چیده شده بود و چهار بازیکن جذب‌شده این تیم در بین 11 بازیکن اصلی بودند، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی، مهدی(که در بازی‌های اخیر هم به میدان رفته بودند) به همراه فرزین گروسیان، چهار بازیکنی متفاوت این تیم نسبت به نیم‌فصل اول بودند.

چهره جدید تراکتورسازان +عکس

بازگشت بختیار رحمانی نیز به ترکیب ثابت این تیم از نکات قابل‌توجهی بود که به چشم می‌آمد، این بازیکن این روزها به‌دوراز هیاهو و حواشی این روزهایش در کیش با آرامش به تمرین با تیم می‌پردازد.

طراحی جدید لباس تراکتورسازان نیز نکته جالبی بود که در این بازی کاملاً به چشم می‌آمد، لباس‌هایی که البته مشخص نیست با آن نیم‌فصل دوم را به میدان می‌روند یا خیر.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 1
    این تیم باید برگرده دست یک لیاقت لیگ برتر بودن رو نداره نمیشه دست رنج دیگران به غنیمت گرفت فولا سپاهان استقلال پرسپولیس و بقیه تیم ها سال ها کار میکنن و یه بازیکن میسازن اونوقت به همین سادگی باید بره تراکتول واقعا متاسف میشه آدم از این همه عدالت
  • سوسان ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    نه اینکه فرشباف و پاشازاده و هلالی و خطیبی و ... همشون مال سپاهان و استقلال بودند
  • امین ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    2 0
    شما آب خنک میل کن ناشناس جون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس