نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه این کشور درباره ایران انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فاکس نیوز، سناتور "مارکو روبیو،" از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه این کشور جان کری درباره ایران انتقاد کرد ومدعی شد این تصور که جان کری می‌پندارد ایرانی‌ها دوست هستند، پوچ است.

سناتور ایالت فلوریدای آمریکا افزود حکومت ایران دشمن آمریکا است. آن‌ها تفنگداران را گرفتند و در معرض دید قرار دادند زیرا می‌خواستند پیامی با این مضمون را به جهان ارسال کنند که ما را به زانو درآورده‌اند و این‌که در حال تحقیر آمریکا و قوی‌تر شدن هستند و ما نیز در حال ضعیف‌تر شدن هستیم.

وی با هشدار به آمریکایی‌ها در زمینه پذیرش سخنان جان کری ، ایران متحد آمریکا نیست و آن‌ها دشمن ما هستند.

روبیو در خاتمه اظهار داشت آن‌ها دشمن صلح  هستند، آن‌ها دشمن امنیت هستند و آن‌ها یک حکومت افراطی شیعه‌اند که خواهان سلطه بر همه خاورمیانه و جهان هستند.

گفتنی است وی در اولین واکنش به دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا گفته بود ایران در حال آزمودن مرزهای عزم این دولت است و آنها می‌دانند که این مرزها بسیار گسترده است و دولت آمریکا تمایل دارد دست آن‌ها را در بسیاری از مسائل باز بگذارد. از زمان امضای توافق، این رفتارها بیشتر شده‌اند. به همین دلیل است که در جایگاه رئیس‌جمهور، توافق هسته‌ای که اوباما با ایران امضا کرده را باطل می‌کنم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    آقای سناتور کفر نعمت آدم را کور می کند - 60سال از امکانات ایران بهره بردید و ایارن را به خاک سیاه نشانده بودید از آن دوستی که امثال شما دوست دارند ایرانی اجازه نمی دهد ایران دوست ارزشهای انسانی است اگر دارید بیاورید
  • وحید ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    این ایونجلیست های مغزفندقی در میان مسیحیان، دقیقاً همان حالتِ وهابی ها در بین مسلمانان را دارند. مردک اصلاً نمی فهمد چه می گوید فقط یک ریز هرچه در ذهنش هست، علیه ایران بلغور می کند؛ در آمریکا هم هزاره گراهای احمقی هستند که به این حرفها ایمان کامل دارند.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    این که امریکا در حال ضعیفتر شدنه که شکی توش نیست امریکای 2015 نصف قدرت امریکای 1965 رو هم نداره ایرانم انشالله در حال قوی شدنه امیدوارم
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    واقعا که چه گوساله هایی سکانداران سیاسی آمریکا هستند..پیف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس