وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای، از برچسب‌زنی کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، اتحادیه اروپا از برچسب زنی تولیدات شهرک های صهیونیست نشین دفاع کرد.

بر اساس این گزارش، وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا اعلام کردند دستورالعمل برچسب زنی محصولات زراعی و دیگر کالا های رژیم صهیونیستی فقط برای توضیح قوانین اتحادیه اروپا بوده و تغییری در موضع دراز مدت اتحادیه اروپا علیه شهرک های صهیونیست‌نشین ایجاد نمی کند.

در بیانیه وزیران خارجه اتحادیه اروپا آمده است: "کشورهای عضو اتحادیه اروپا متعهدند از اجرای کامل و موثر قوانین موجود این اتحادیه و ترتیبات مربوط به محصولات شهرک ها اطمینان یابد.'

رژیم صهیونیستی ضمن رد موضع اروپا درباره غیرقانونی بودن شهرک سازی در اراضی اشغالی با زدن برچسب ویژه بر کالاهای تولید شده در این شهرک‌ها مخالفت می‌کند. 

بیش از نیم میلیون صهیونیست در بیش از ۱۲۰ شهرکی زندگی می‌کنند که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ در سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری و بخش شرقی بیت‌المقدس ساخته است. 

سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهان، شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی را غیرقانونی می‌دانند، چرا که این رژیم پس از جنگ شش روزه در سال ۱۹۶۷ سرزمین‌های فلسطینیان را به اشغال خود در آورده است. براساس کنوانسیون ژنو، ساخت و ساز ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی ممنوع است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس