معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزو اولویت های نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری می شود.

به گزارش مشرق، در پی سخنان سخیف و خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا پیرامون توان موشکی جمهوری اسلامی ایران، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح برای اطمینان بخشی به مردم شریف ایران گفت: ارتقای تجهیزات دفاعی و موشکی کشور از اولویت های نیروهای مسلح است و روند آن لحظه ای متوقف نخواهد شد.

جزایری افزود: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزو اولویت های نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری می شود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: روند رو به رشد تولیدات و تجهیزات دفاعی کشور برای لحظه ای توقف نشده و بدیهی است با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

جزایری با اشاره به جایگاه و روندها و فرایندهای مربوط به امور دفاعی کشور گفت:‌ کسانی که با ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران آشنایی دارند می دانند که اراده دفاعی کشور تحت تاثیر هیچ یک از مراودات مرسوم دیپلماتیک و یا گفتگوهای دوجانبه یا چند جانبه قرار نمی گیرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی برای مقابله با تهدیدات فراروی کشور روز به روز سطح آمادگی های همه جانبه دفاعی خود خواهند افزود، تصریح کرد: به راهبرد جدید آمریکا و رژیم های سلطه مبنی بر گفتمان تضعیف بنیه دفاعی ایران در میدان‌های واقعی پاسخ خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس