کد خبر 524664
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال از اینکه روز گذشته نوشته شده او با یکی از هواداران استقلال درگیر شده است، اظهار تعجب و ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت 10 و 30- دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما این تمرین به دلیل جلسه کادر فنی در رختکن باتأخیر آغاز خواهد شد.

هنگامی که فرزاد مجیدی با خبرنگاران روبه رو شد، آنها را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت وگو پرداخت. مجیدی با ابراز تعجب و ناراحتی از انتشار خبری پیرامون درگیری روز گذشته‌اش با یکی از هواداران استقلال گفت: روز گذشته یکی از سایت‌ها خبری را منتشر کرد که من با یک هوادار درگیر شدم، اما آیا واقعاً چنین خبری صحت داشت؟ آیا شما دیدید که من درگیر شدم؟ از روزی که به عنوان سرپرست موقت استقلال و نه به عنوان جانشین منصور پورحیدری، در اینجا کارم را آغاز کردم، سعی کردم نظم و انضباط برقرار باشد و شما دیدید که در بازی روز گذشته با وجود اینکه به صورت دوستانه برگزار شد، تیم ما با لباس یکدست، کامل و درست مثل مسابقات رسمی به میدان رفت.

وی افزود: آیا اینکه من به یک هوادار گفتم از شما خواهش می‌کنم روی سکوها بروید، درگیری است؟ من نه تنها با هیچ کس درگیر نشدم، بلکه از اینکه یک خبر به این شکل رسانه‌ای می‌شود، خیلی ناراحت هستم. اگر این اتفاق می‌افتاد و خبرنگار رسالت خود را انجام می‌داد ناراحت نبودم، اما حالا که این اتفاق رخ نداده خیلی ناراحت هستم و امیدوارم دیگر چنین مسائلی اتفاق نیفتد.

مجیدی همچنین در خصوص برگزاری بازی پنج‌شنبه استقلال مقابل تیم دانشجویان گفت: این مسابقه در شهر قدس و از ساعت 14 آغاز خواهد شد و ساعت 12 و 30 دقیقه همه بازیکنان در مجموعه ورزشی آزادی جمع می‌شوند و با اتوبوس به سمت شهر قدس حرکت خواهیم کرد. این بازی قرار است به احترام شهدای رسانه و با یادبود آنها آغاز شود.

وی در پاسخ به این سؤال که نحوه تمرینات استقلال فردا به چه نحوی خواهد بود، گفت: قرار است همگی صبح فردا در مراسم خاکسپاری مرحوم رضا احدی شرکت کنیم و در نوبت بعدازظهر از ساعت 15 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی کار تاکتیکی خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس