کد خبر 524449
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

مدیر جامعه هتل‌داران مشهد گفت: از 20 دی‌ماه قیمت هتل‌ها درمشهد و سایر شهرهای کشور 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش مشرق، محمد قانعی مدیر جامعه هتل داران مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: علی رغم مخالفت معاونت گردشگری سازمان میراث و گردشگری نرخ هتل‌ها از 20 دی‌ماه به میزان 15 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بالا رفتن نرخ آب و برق و گاز و دستمزد نیروی انسانی در بخش هتل داری تصریح کرد: هزینه‌های هتل داری در سال گذشته افزایش یافت و این در حالی است که قیمت‌های پرداختی برای هتل افزایش نداشته است و این امر موجب ضرر و زیان این صنعت شده است.

قانعی با حمایت از آزاد سازی نرخ هتل‌ها اظهار کرد: نرخ‌های مصوب هتل داری برای توریست‌های خارجی ارقام بسیار پایینی بوده و در صورت آزاد سازی و دوگانه شدن قیمت‌ها برای هموطنان ایرانی و اتباع خارجی شاهد رونق این بخش درآینده خواهیم بود.

محمد قانعی با اعتراض گسترش مسافر خانه‌های غیر مجاز درمشهد تاکید کرد: در زمان‌های گذشته مسافرخانه‌ها فقط مخصوص مسافران بی بضاعت بود ولی در حال حاضر مسافرخانه‌هایی با قیمت‌های هنگفت و بالاتر از هتل‌ها و با امکانات رفاهی زیادی در مشهد در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: رشد این مسافرخانه‌ها علاوه بر ضررهای امنیتی، اخلاقی و بهداشتی، موجب ضرر وزیان های بسیار برای صنعت هتلداری و کاهش میانگین اشغال هتل‌ها در سال‌های اخیر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود افزایش نرخ‌ها از 20 دی‌ماه در مشهد به دلیل پایین بودن سرانه مسافر نتوانستیم قیمت‌ها را بالا ببریم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرصاد ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    واژه کاهش دیگه فک کنم به افسانه بدل شده. همش افزایش افزایش افزایش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس