کد خبر 524338
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

مسئولان پرسپولیس خیلی زود متوجه شدند که برای نیم فصل دوم و شاید هم برای همیشه باید قید سوشا مکانی را زده و به فکر گلر اول دیگری باشند.

به گزارش مشرق، وضیعت سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل بسیار پیچیده شده و در حالیکه گفته می‌شد این تیم نیاز زیادی به بازیکن جدید ندارد و تنها شاید جای خالی مرحوم هادی نوروزی را با خرید تازه‌ای پر کنند اما اتفاقاتی رخ داد که اصلا قابل انتظار نبود.

برانکو در نیم فصل نخست آسیب‌های زیادی از جانب اشتباهان بازیکنانش و به خصوص دو دروازه‌بان خود دید. او در نیم فصل تصمیم گرفت ایمان صادقی را به تیم دیگری فرستاده و به فکر جذب یک گلر جوان برای رقابت با سوشا مکانی باشد. صادقی با خونه به خونه بابل قرارداد بست و در همین حال حواشی زیاد مکانی سرانجام کار دست او داد و ناگهان خبر بازداشت و زندانی شدن او شوک بزرگی به باشگاه وارد کرد.

با توجه به انتقال او به زندان اوین و وثیقه یک میلیاردی که برای او در نظر گرفته شده بود مسئولان پرسپولیس خیلی زود متوجه شدند که برای نیم فصل دوم و شاید هم برای همیشه باید قید او را زده و به فکر گلر اول دیگری باشند.

طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در قدم اول به سراغ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان نفت تهران رفت و درخواستی را برای به خدمت گرفتن او ارائه داد. بیرانوند در ابتدای فصل با استقلال وارد مذاکره شده بود و همین موضوع ناراحتی مسئولان نفت را بدنبال داشت. او در آستانه دیدار با استقلال نیز وارد حاشیه شد تا وحید شیخ‌ویسی جای او را در دروازه بگیرد. علیرضا منصوریان، سرمربی او معتقد است این دروازه‌بان 24 ساله هنوز آمادگی حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت را ندارد و درخواست مالی بالای نفتی‌ها از پرسپولیس در نهایت سبب شد تا آنها قید او را بزنند.

گزینه‌های پرتعداد

پرسپولیس که به شدت نگران وضعیت قفس توری خود بود گزینه‌های دیگری را نیز زیر نظر گرفت. از علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ملی‌پوش سابق خود تا پاشنکو، نیلسون و حتی نستروف، دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان. حتی نام چند دروازه‌بان حاضر در لیگ یک هم به عنوان گزینه‌های این تیم مطرح شد. هر کدام از این گزینه‌ها به دلایلی جذب تیم نشدند.

در چند روز اخیر هم بحث خرید مهرداد طهماسبی از تراکتورسازی مطرح شد اما به نظر می‌رسد او هم سرخپوش نخواهد شد. طهماسبی که ذخیره اخباری در تراکتورسازی شده تصمیم به جدایی از این تیم تبریزی داشت اما مبلغ بالایی که مسئولان باشگاه برای رضایتنامه او درخواست کردند در نهایت باعث شد تا طاهری از خیر جذب او هم بگذرد. تیم‌های لیگ برتری که متوجه نیاز شدید پرسپولیس به دروازه‌بان شده‌اند هر روز قیمت‌ها را بالاتر می‌برند تا معامله‌ای دو سر برد داشته باشند. یا با فروش دروازه‌بان خود پول خوبی به جیب می‌زنند و در غیر اینصورت مانع از تقویت یکی از مدعیان قهرمانی شده و خود را به بالای جدول نزدیک‌تر می‌کنند.

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد برانکو از خرید دروازه‌بان داخلی پشیمان شده و تمرکز خود را روی گزینه‌ةای خارجی معطوف کرده است. از آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی و سابق این تیم به عنوان یکی از نفرات مورد نظر سرمربی قرمزها نام برده می‌شود اما برای جذب او، پرسپولیس باید یکی از خارجی‌های کنونی تیمش را کنار بگذارد. گزینه دیگر پیش پای برانکو به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان آسیایی است که  باعث می‌شود او بتواند هر سه بازیکن خارجی خود را برای نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد. طی چند روز آینده مشخص می‌شود پرفسور چه خوابی برای آینده تیمش دیده و در نهایت چه تصمیمی برای بحران خواهد گفت.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس