کد خبر 524216
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از کفاشیان درخواستی نداشتم و ایشان برای کاری به کیش آمده بود.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد درگذشت رضا احدی گفت: درگذشت این پیشکسوت فوتبال را تسلیت می گویم این اتفاق زنگ خطری برای جامعه ورزش است که تا زمانی که باهم هستیم قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم.

وی در مورد اردوی کیش ملوان گفت: تا روز چهارشنبه در کیش هستیم و پس از آن راهی انزلی می شویم و از روز شنبه و بعد از دو روز استراحت تمرینات را شروع می کنیم.

سرمربی ملوان در مورد شرکت کردن تیمش در لیگ برتر گفت: هیات مدیره باشگاه جلسه ای با مسئولان ستادکل نیروهای مسلح برگزار کردند و به جمع بندی های خوبی رسیدند و حرف هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد یک بازیکن نبود بلکه مساله آن اجحافی بود که در حق باشگاه ملوان شده است. اعضای هیات مدیره جلسه خوبی با سردار کمالی و سردار باران چشمه داشتند و تصمیم هیات مدیره هم بعد از این جلسه شرکت در ادامه مسابقات لیگ برتر بود.

وی در مورد اینکه بازیکن جدیدی به باشگاه ملوان در نیم فصل از طریق ستادکل نیروهای مسلح اضافه خواهد شد یا نه گفت: بازیکنی مد نظر ما نبود و قرار شد برای فصل آینده 4-5 بازیکن خوب سرباز به ملوان داده شود.

استیلی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: 4 بازیکن گرفته ایم. حامد نورمحمدی، علی رمضانی که بازیکن سابق ملوان بوده، محمد ستاری از خونه به خونه و شاهین باری جانی را هم از فولاد یزد گرفته ایم. البته جا برای جذب یک مهاجم خارجی هم باز گذاشته ایم.

سرمربی ملوان در مورد جدایی آرش افشین گفت: او تا زمانی که می توانست با تمام وجود در اختیار تیم بود اما به دلیل مصدومیت دیگر قادر به همراهی تیم ما نبود و باید استراحت کند.

استیلی در مورد حل مشکلات مالی باشگاه ملوان گفت: اعضای هیات مدیره شب گذشته در جزیره کیش حضور پیدا و با بازیکنان هم صحبت کردند. جناب دنیا مالی و سایر اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا مشکلات حل شود و بازیکنان هم به اعضای هیات مدیره اعتماد دارند.

وی در مورد حضور کفاشیان در تمرین ملوان و اینکه درخواستی از رئیس فدارسیون داشته یا نه گفت: کفاشیان برای انجام کاری به کیش آمده بود که در زمین المپیک کیش او را دیدیم و با ما خسته نباشید گفت. البته کفاشیان نمی تواند به ما کمک زیادی بکند و درخواستی از ایشان نداشتم ولی همین که رئیس فدراسیون زحمت کشید و در تمرین ملوان چند دقیقه ای حاضر شد محبت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس