کد خبر 524106
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

دبیر پیشنهادی فدراسیون دوومیدانی گرفتار یک کار اداری برای حضور در این فدراسیون شده است.

به گزارش مشرق، بیش از سه ماه از حضور مجید کیهانی در رأس فدراسیون دوومیدانی می‌گذرد اما این فدراسیون همچنان نایب رئیس و دبیر ندارد.

در روزهای ابتدایی حضور کیهانی، عباس فتحی به عنوان دبیر پیشنهادی فدراسیون به وزارت ورزش پیشنهاد شد اما او از سوی وزارتخانه تأیید نشد.

گزینه بعدی کیهانی، شروین اسبقیان بود؛ کسی که در زمان پیشنهاد این پست به او به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی فعالیت می‌کرد. اسبقیان در ابتدا تمایل چندانی برای قبول سِمَت دبیری نداشت؛ چرا که خودش نامزد ریاست فدراسیون بود و شاید برایش سنگین بود که زیر نظر رئیس فعالیت کند.

به هر حال رایزنی‌های زیادی با اسبقیان صورت گرفت تا اینکه او بالاخره راضی به حضور در فدراسیون دوومیدانی شد. اسبقیان حالا دیگر در استان آذربایجان شرقی مسئولیتی ندارد و شنیده شده شرط گذاشته که در صورت حضورش در فدراسیون نباید حقوقش کمتر از آن مبلغی باشد که در زمان حضورش در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دریافت می‌کرد.

در همین خصوص با اسبقیان تماس گرفتیم که وی گفت: صحبت‌هایی در خصوص حضورم در فدراسیون دوومیدانی مطرح شده که ابتدا باید مسائل شخصی برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مسائل مالی سد راه حضورش در فدراسیون شده است؟ عنوان کرد: اینها خیلی مد نظر نیستند و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در صورتی که حضور اسبقیان در فدراسیون دوومیدانی قطعی شود، بالاخره دومین پست مهم این فدراسیون پس از چند ماه و در فاصله نزدیک به 6.5 ماه تا المپیک در اختیار یک فرد قرار می‌گیرد و کیهانی به تنهایی مجبور به انجام کارها نخواهد بود و شاید در این میان تصمیمات بهتری نیز گرفته شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس