کد خبر 523865
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

بیستمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با ثبت یک پیروزی قاطع و پرگل دیگر در کارنامه زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال‌مادرید دنبال شد.

دومین پیروزی ۵ ستاره رئال با زیدان به ثبت رسیدبه گزارش مشرق، هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا امشب (یکشنبه) با انجام یک دیدار میان تیم‌های رئال‌مادرید و اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ادامه پیدا کرد که این بازی با پیروزی قاطع و 5 بر یک کهکشانی‌ها همراه بود.

رئال که هفته پیش نیز در اولین دیدار خود با هدایت زین‌الدین زیدان موفق شد دپورتیوو لاکرونیا را با پنج گل شکست دهد، بازی‌اش برابر خیخون را طوفانی آغاز کرد و در همان 18 دقیقه اول چهار گل به ثمر رساند. گرث بیل در دقیقه 8، کریستیانو رونالدو در دقایق 9 و 18 و کریم بنزما در دقیقه 12 این چهار گل را به ثمر رساندند. بنزما در دقیقه 41 مانند رونالدو خودش را دو گله و رئال را پنج گله کرد.

کهکشانی‌ها که از بابت کسب پیروزی مطمئن شده بودند، در نیمه دوم فشار کمتری به خیخون آوردند و در دقیقه 62 حتی دروازه‌شان توسط ایسما لوپس باز شد.

پیروزی در این بازی برای رئال به بهای مصدومیت دو ستاره خط حمله‌اش، گرث بیل و کریم بنزما تمام شد که اولی در پایان نیمه اول و دومی در اواسط نیمه دوم میدان را ترک کردند.

رئال با پیروزی خانگی برابر تیمی که در اولین بازی از نیم فصل نخست لالیگا مقابل آن متوقف شده بود، 43 امتیازی شد و موقتاً جای بارسلونا را در رده دوم جدول گرفت.

هفته بیستم لالیگا از ساعت 20:45 با دو بازی ادامه پیدا می‌کند که در مهمترین آنها اتلتیکومادرید میهمان لاس پالماس است و در دیگری ختافه از اسپانیول پذیرایی می‌کند.

در آخرین بازی امشب نیز از ساعت 23 تیم فوتبال بارسلونا از اتلتیک بیلبائو پذیرایی می‌کند.

در جدول، تیم‌های اتلتیکومادرید، رئال‌مادرید و بارسلونا به ترتیب با 44، 43 و 42 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس