عضو کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب از دیدار اعضای این کمیته با وزیر کشور و اعضای شورای نگهبان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری عضو شورای مرکزی خانه احزاب، در مورد دیدار شخصی خود با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در این دیدار در مورد مشارکت حداکثری و نقش ایثارگران برای پرشورتر شدن انتخابات گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

وی افزود: این دیدار به منظور سازمان روانشناسان و مشاوران ایثارگر انقلاب اسلامی صورت گرفته بود و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطالبی در مورد خانه احزاب و وظایف این خانه در مورد انتخابات را مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب در پاسخ به این پرسش که آیا آقای هاشمی رفسنجانی در این دیدار در مورد محوریت قرار گرفتن آقای عارف تاکیدی داشت یا خیر؟ اظهار داشت: خیر. آیت‌الله هاشمی در مورد هیچ جناح و گروه مشخصی صحبت نکردند. در مورد آ‌قای عارف هم صحبتی صورت نگرفت.

حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری که در کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب نیز عضویت دارد از دیدار اعضای کمیته نظارت خانه احزاب با وزیر کشور و اعضای شورای نگهبان در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است چندی پیش رئیس خانه احزاب ایران گفته بود که خانه احزاب بنا ندارد در کار شورای نگهبان دخالتی صورت دهد بنابراین مستقیماً مذاکره‌ای در مورد انتخابات نمی‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس