اسطوره تیم ملی فوتسال برزیل برای برگزاری بازی خداحافظی وحید شمسایی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش مشرق، خداحافظی وحید شمسایی از دنیای بازیگری فوتسال بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال با تیم تاسیسات دریایی این روزها در حالی مطرح می‌شود که سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات هنوز پاسخ مشخصی به سئوالات در این‌باره نمی‌دهد و همه چیز را به بعد از معاینه پای مصدومش موکول کرده است.

این در حالی است که عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال اعلام کرده است بازی با یکی از سه تیم برتر دنیا باید برای خداحافظی شمسایی در نظر گرفته شود. از سوی دیگر، صادق درودگر رئیس پیشین کمیته فوتسال و از دوستان نزدیک شمسایی هم تلاش‌هایی را برای برگزاری بازی خداحافظی انجام داده است.

درودگر در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: حدود یک ماه پیش و بعد از مسابقات گرندپری به برزیل رفته بودم و از طریق «ماتئوس آلونوسو» و مدیر برنامه‌های «فالکائو»، موافقت این اسطوره فوتسال برزیل را برای برگزاری بازی خداحافظی وحید شمسایی گرفتیم. فالکائو قبول کرد که برای بازی خداحافظی به ایران بیاید و یک بازی در قالب دو تیم یاران شمسایی و یاران فالکائو برگزار شود.

وی افزود: با این حال به خاطر مشکلات تامین بودجه این مسابقه، هنوز این بازی عملی نشده است. اگر قرار به برگزاری این مسابقه باشد، شمسایی هر بازیکنی را که دوست داشته باشد دعوت می‌کند و فالکائو هم بازیکنان موردنظر خودش را دعوت می‌کند. البته وحید هنوز تصمیم قطعی خود را برای خداحافظی نگرفته و گفته است در روزهای آینده نظرش را اعلام می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس