کد خبر 522978
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند در 100 روز اول حضورش در لیورپول آمار بدی از خود بر جا نگذاشته است.

آمار حضور 100 روزه کلوپ در لیورپول
به گزارش مشرق، یورگن کلوپ که در تاریخ 8 اکتبر 2015 جانشین برندان راجرز شد، تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد کرده و سرخپوشان مرسی‌ساید را به دو پیروزی قابل توجه مقابل منچسترسیتی و چلسی رساند. البته نباید تساوی 3 بر 3 دراماتیک تیم تحت هدایت او مقابل آرسنال را هم فراموش کرد.

این سرمربی آلمانی همچنین لیورپول را به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس سوق داد اما اضافه شدن مصدومانی به ترکیب تیم و شکست مقابل تیم‌هایی همچون واتفورد و نیوکاسل هم ضرباتی بر تیم کلوپ وارد آورد.

با تمام این شرایط آمار 100 روز اول کلوپ در لیورپول با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد، بد نبوده است. او در این مدت در 21 بازی از رقابت‌های مختلف 10 پیروزی، 7 تساوی و 4 شکست کسب کرده و تیم تحت هدایتش 31 گل به حریفان زده و 22 گل هم دریافت کرده است.

کلوپ با تساوی بدون گل مقابل تاتنهام آغاز کرد و تساوی 3 بر 3 مقابل آرسنال هم آخرین نتیجه‌ای بوده که در 100 روز اولش در لیورپول رقم خورده است.

سرخپوشان مرسی‌ساید در حال حاضر با 31 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و با آرسنال صدرنشین 12 امتیاز اختلاف دارند.

یورگن کلوپ آلمانی در حالی تیمش فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم میزبان منچستریونایتد است که می‌تواند یازدهمین برد خود را در یک دوئل حساس جشن بگیرد، هرچند احتمال رقم خوردن پنجمین شکست این مربی توسط شیاطین سرخ هم وجود دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس