کد خبر 522767
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

یکی از روزنامه‌نگاران اسرائیلی از روابط محرمانه چندین ساله میان مخالفان سوریه و رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، یکی از روزنامه نگاران اسرائیلی از روابط محرمانه چندین ساله میان مخالفان سوریه و رژیم صهیونیستی پرده برداشت.  
 
"اشیمرت مئیر،" روزنامه نگار اسرائیلی و کارشناس امور کشورهای عربی فاش کرد چند سال پیش برای برنامه ریزی به منظور کنفرانسی که قرار بود نخستین بار در تل آویو با حضور شخصیت های معتبر و جدی مخالفان سوریه برگزار شود، شرکت کرده است.

به نوشته این پایگاه، مئیر گفت قرار بود در این کنفرانس روابط محرمانه میان طرف های رسمی در اسرائیل و برخی چهره های معتبر مخالفان سوریه اعلام شود.

وی افزود در مدت زمانی کوتاه قبل از برگزاری این نشست، برگزار کنندگان ناچار شدند که این نشست را با وجود اهمیت نمادین زیادی که صرف برگزاری آن داشته است، لغو کنند.

بر پایه این گزارش، ‌مئیر علت لغو این کنفرانس را دخالت روسیه در بحران سوریه و نبود تمایل برای حمایت کامل و آشکار از کسانی که با بشار اسد هم پیمان روسیه می جنگند، دانست.

به نوشته العهد، مئیر همچنین گفت برگزار کنندگان یعنی کسانی که سالها برای توجه ویژه روزانه به محور اسرائیل- سوریه تلاش کردند، احساس ناامیدی بسیار عمیقی را تجربه کردند اما من در حقیقت بسیار راضی بودم چرا که اکنون زمان مناسبی برای درگیری با ولادیمیر پوتین نیست. زیرا مسائل بسیار حساس است و بهتر و معقول آن است که نباید بالای درختی رفت که برای پایین آمدن از آن راهی وجود ندارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس