کد خبر 522697
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی گفت: برخی افراد که در ماجرای کرسنت حضور فعال داشتند برای مجلس دورخیز کرده‌اند و دنبال این هستند با ورود به مجلس شرایط مناسبی برای رسیدن به اهداف خود فراهم کنند.

به گزارش مشرق، سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به قراردادهای جدید نفتی گفت: به اعتقاد ما سیستم مسئولین و سیستم نظارتی باید  در این فضا بسیار مراقبت باشند تا آن نگاه و افرادی که درگیر فساد اقتصادی هستند، در کشور حاکم نشود.

وی افزود: وقتی در کشور با مفسدان اقتصادی مماشات شود ثمر آن را باید در چالش‌های سیاسی و امنیتی مشاهده کنیم. وقتی که روحیه اشرافی‌گری و روحیه غارت بیت‌المال در عده‌ای بوجود آید سیستم و اداره کشور مریض خواهد شد و این موضوع فاصله بین مردم و مدیران جامعه را ایجاد می‌کند که در یک جامعه اسلامی این مسئله زیبنده و مطلوب نخواهد بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: سیستم‌ها و نهادهای نظارتی باید با مفسدان اقتصادی و با کسانی که بسترساز فساد در سیستم اقتصادی کشور هستند برخورد قاطع داشته باشد و مراقب رفتارهای آنان باشند تا از فسادی که امکان دارد با اقدامات جدید آنها بوجود بیاید جلوگیریی کنند.

ریحانی گفت: امروزه شنیده می‌شود کسانی که در ماجرای کرسنت حضوری فعال داشته‌اند برخی در دولت مسئولیت دارند و برخی‌ها هم برای مجلس دورخیز کرده‌اند و بدنبال این هستند تا با ورود به مجلس شرایط مناسبی را برای رسیدن به اهداف خود فراهم کنند.

وی ادامه داد: از شورای نگهبان می‌خواهیم با پشتوانه مردمی از ورود کسانی که ماجرای کرسنت حضور داشته‌اند به عرصه مدیریتی جامع و مجلس جلوگیری کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس