برنامه «عصرانه» چهارشنبه 23 دی ماه با موضوعاتی همچون توقیف قایق های نظامی آمریکا در آب های ساحلی ایران توسط سپاه پاسداران، از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه افق، برنامه «عصرانه» با موضوعاتی متنوع امروز هم مهمان مخاطبان شبکه افق خواهد بود.

در بخش اجتماعی به مسئله کمپین شهروند سالم اشاره می شود و بخش اقتصادی هم درباره موضوعاتی نظیر اقتصاد مردمی دراتاق تعاون، توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و  اعتبار 20 میلیون یورویی صادرات به روسیه خواهد بود.

این روزها حملات تروریستی در استانبول ترکیه یکی از سرخط های خبری مطبوعات داخلی و خارجی است به همین دلیل در بخش سیاسی برنامه امروز، این مسئله مورد توجه قرار خواهد گرفت.

همچنین به اخبار دیگری همچون دفاع اوباما از برجام در برابر کنگره آمریکا و تهدید به وتوی طرح های نمایندگان جمهوری خواه نیز اشاره می شود.

بامداد روز 22 دی ماه امسال هم خبری مبنی بر توقیف دو قایق نظامی آمریکایی در آب های ساحلی ایران توسط سپاه پاسداران منتشر شد که این خبر در محافل خبری بازتاب گسترده ای داشت به همین دلیل در برنامه عصرانه هم به این مسئله پرداخته خواهد شد.

پناهگاه حیوانات در زاگرس، آتش سوزی در یک باب نانوایی، پرواز سارها، اسکی معلولان و درختان بومی زنجان هم برخی از موضوعات تصاویر بخش عکس برنامه امروز هستند.

«عصرانه» هر روز ساعت 20 از شبکه افق به روی آنتن می رود و تکرار آن هم در ساعت های 9.30 و 13.30 روز بعد پخش می شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس