پسر محمدرضا عارف که از زمان حضورش در ستاد انتخابات یزد و ثبت‌نام برای شرکت در مجلس شورای اسلامی حاشیه‌هایی به دنبال داشت، امروز با حضور در فرمانداری یزد انصراف داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا عارف، پسر محمدرضا عارف از سران اصلاح‌طلب، امروز با حضور در فرمانداری یزد از کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

حضور حمیدرضا عارف به همراه مادرش در ستاد انتخابات در روز ثبت‌نام همچنین شغل و وضعیت اقتصادی وی در برخی سایت‌های محلی خبرساز یا به عبارتی حاشیه‌ساز شده بود.

عارف که به اعتقاد برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای از عدم تایید صلاحیت خود مطلع شده بود، قبل از اعلام رسمی از ادامه مسیر انصراف داد.

البته هیچ منبعی تایید یا رد صلاحیت حمیدرضا را به صورت رسمی و غیررسمی اعلام نکرده است.

عارف همچنین در زمان انصراف، بیانیه‌ای را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است: روزی که با نیت خدمت به مردم شهر آبا و اجدادی‌ام، دارالعباده یزد، و با تکیه بر توانایی‌ها و اعتقاد به وظیفه دینی و ملی حضور در عرسه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و لطف شما مردم نسبت به خدمتگزاران خود، اعلام حضور به عنوان داوطلب نمایندگی دهیمن دوره مجلس شورای اسلامی کردم، با خود و خدای خود عهد بستم که جز در مسیر خیر و آنچه به صلاح ملت است، قدمی برندارم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز که ترکیب خوبی از جوانان با انگیزه و توانمند و افراد با تجربه و دلسوز برای تصدی سمت نمایندگی در محضر شما مردم قرار گرفته است، بر همان عهد و پیمان پایدار هستم و خیر و صلاح را در انسجام این نیروها و جلوگیری از ایجاد سردرگمی مردم در انتخاب نماینده‌ای اصلح و شایسته می‌بینم.

با انصراف عارف، آمار انصرافی‌های داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان یزد به دو مورد رسید.

حمیدرضا عارف برای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اقدام به ثبت‌نام کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهماندار هواپیما ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    پسر عاقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس