کد خبر 520448
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

مهاجم سپاهان تاکید کرد که تیمش همچنان شانس قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری در مورد اینکه برخی معتقدند سپاهان شانس قهرمانی ندارد گفت: من چنین نظری ندارم و معتقدم شانس قهرمانی داریم. برای ما مهم این است که در شروع لیگ چند بازی ابتدایی را ببریم تا چند پله بالاتر بیاییم. سال گذشته هم هفت امتیاز کم داشتیم، اما در نهایت قهرمان شدیم. بازیکنان سپاهان در شرایط سخت همیشه کارهای بزرگ کرده‌اند.

او در مورد اینکه چرا با آمدن استیماچ نتایج ضعیف سپاهان تغییر نکرده، اظهار داشت: به هر حال ما از ابتدای فصل با کمبود بازیکن مواجه بودیم و مربی هم وقتی عوض می‌شود، نیاز به زمان دارد. حالا می‌توانیم از شیمبا و پادوانی استفاده کنیم و یک هافبک خارجی هم جذب کردیم. ما در دو جام کار سختی داریم و امیدوارم نتایج گذشته را جبران کنیم.

خلعتبری در پاسخ به این سؤال که به نظرت مدعی جدی قهرمانی چه تیمی است گفت: لیگ امسال فشرده است و اصلا چیزی قابل پیش‌بینی نیست. تیم ششم جدول با تیم صدر جدول فقط چهار امتیاز فاصله دارد. خیلی‌ها مدعی هستند و ما هم جزو آنها قرار داریم.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه امسال چه تیمی خوب فوتبال بازی می‌کند گفت: به نظر من استقلال خوزستان، پرسپولیس و صبا تیم‌هایی هستند که خوب فوتبال بازی می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس