کد خبر 520151
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

برف و باران ساعات آینده استان های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را فرا می گیرد. در بیشتر محورهای ارتباطی هم بارش برف و باران گزارش شده است.

به گزارش مشرق، با فعالیت سامانه جدید، دمای هوا در شمال شرق کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت . بارش برف در استان مرکزی هم موجب تعطیلی برخی مدارس شد. تهرانی ها دیشب شاهد بارش تگرگ بودند. 120 مسافر در محور تکاب ـ ایرانخواه در جنوب استان آذربایجان غربی که گرفتار کولاک شده بودند ، با تلاش راهداران نجات یافتند. بارش برف در جاده هراز دیشب موجب توقف و زمین گیرشدن 150 خودرو شد که با حضور نیروهای امدادی اسکان داده شدند. مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه مناطق فیروزکوه ، دماوند و رودهن امروز تعطیل است . از هموطنان خواسته شده از تردد غیر ضروری در راه های کشور خودداری و هنگام سفر تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بارش باران و برف در بیشتر محورهای ارتباطی
در محورهای استان های آذربایجان شرقی و  غربی ، مرکزی ، مازندران ، ایلام ، خوزستان ، همدان ، لرستان ، قزوین ، قم ، سمنان و بوشهر ، تهران و چهار محال و بختیاری برف یا باران می بارد .پیش بینی شده است برف و باران در ساعات آینده محورهای استان های گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی ر نیز فرا بگیرد . ماموران راهداری با گشت های ثابت و سیار در بسیاری از محورهای مواصلاتی در آماده باش کامل هستند . از هموطنان خواسته شده از تردد غیر ضروری در راه های کشور خودداری و هنگام سفر نیز تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند . هموطنان برای دریافت اطلاعات راه ها عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره 141تماس بگیرند .هواشناسی با اعلام اینکه سامانه بارشی تا یکشنبه فعال است ، درباره آبگرفتگی معابر عمومی ، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها هشدار داده است.

منبع: شبکه خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس