کد خبر 519093
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳

متهمان سرقت از مرد چینی که گوشی گران قیمت وی را دزدیده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، هجدهمین روز از خرداد ماه امسال مرد 31 ساله چینی با مراجعه به کلانتری 163 ولنجک از سرقت گوشی گران قیمت خود خبر داد و درباره جزئیات سرقت به مأموران گفت: من مهندس یک شرکت معتبر در تهران هستم و ساعت 12:30 امروز زمانی‌که در حال تردد در خیابان جردن و مکالمه با تلفن همراهم بودم، یک مرد جوان گوشی‌ام را از دستم قاپید و با سوار شدن بر یک موتور سیکلت از آ‌ن‌جا گریخت.

با اظهارات این مهندس چینی پرونده سرقت برای وی در شعبه پنجم دادسرای سرقت تشکیل شد و تلاش برای دستگیری و شناسایی متهم این پرونده آغاز شد تا اینکه روز گذشته از طریق سریال گوشی مرد چینی و مکالماتی که با گوشی وی انجام شده بود، کارآگاهان مرد و زن جوانی را به عنوان مظنون سرقت دستگیر کردند.

زن و مرد جوان امروز با حضور در دادسرای ویژه سرقت منکر سرقت از مرد چینی شدند و زن جوان در اظهاراتش به بازپرس ویژه سرقت گفت: به دلیل مزاحمت‌هایی که در تلفن همراهم برای من انجام می‌شد، همسرم گوشی و خط جدیدی را به من داد و گفت که گوشی را خریده است، همسر این زن جوان نیز مدعی شد که گوشی را از دوستش خریده است و اطلاعی از وقوع این سرقت ندارد.

با اظهارات این مرد و زن جوان آن‌ها به دستور علی وسیله ایزد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصلاحات ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    گوشی یک ایرانی رو دزد زده بود بهش می گفتند : برو دعا کن خودت رو نکشته . حرفی که عینا به ما زدند
  • ناشناس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    اگر این گوشی مال یک ایرانی بود .به این سرعت پیدا میشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس