کد خبر 518714
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

آه، آهی از سر درد و بغض ، آهی با چاشنی اشک ، سینه ای تنگ و دلی گرفته و حسرتی بسیار، غبطه میخورم، به حال همه آنها که رقصی میانه میدان میکنند.

گروه فضای مجازی مشرق - عبدالزهراء سیستانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر زیر نوشت:

عکس/ هنوز «ام وهب» ها بسیارند

حرف اول:
آه، آهی از سر درد و بغض ، آهی با چاشنی اشک ، سینه ای تنگ و دلی گرفته و حسرتی بسیار، غبطه میخورم، به حال همه آنها که رقصی میانه میدان میکنند و زیبا روی و خضاب شده به بارگاه حضرت #عشق راه میابند. نهایت امر این چند تکه پارچه مخصوص روزهای خوب را بیرون بیاورم و نگاه کنم و دوباره در جایش قرار دهم، باشد که نوبت ما نیز برسد.

حرف دوم:
چقدر آزار دهنده است، امروز آن مقام کشور #کدخدا فرمود که از ما راضی است و نامه گزارش کار ما در کوبیدن سر متعرضان به اماکن دیپلماتیک #عربستان او را امیدوار ساخته، ضمنا به اطلاع میرساند که جرم حمله به #سفارت محبین و خادمین کدخدا در منظر کلید داران ایران زمین با جرم گردن زدن عالم اسلامی و شیعه امیرالمومنین علیه السلام برابر است اگر بیشتر نباشد !


نوای مربوطه:
چون ام وهب، بسیارند،،
در هر سوی این مردستان،،
مادرهای عاشق پرور،،
در ایران و افغانستان،،
همچون این شهید (شهید_مدافع_حرم و حریم) فراوان داریم،،،
تا وقتی سر و تن و جان داریم،،،
ما به نهضت شما ایمان داریم ...
هشتگ ها :
#سینه_تنگ_است
#دولت_تدبیر_و_امید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_آل_سعود
#رقصی_میانه_میدانم_آرزوست
#ژیان_به_فراری_میگه_تندرو
#کلید_شکسته_بود_لامصب
#بر_پدر_دنیاطلبی_لعنت
#المقاومة #حزب_الله #جهاد
#Jihad #Moqawamah #Hezbollah #ISLAM #SHIA

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    برادران خواهران این چه تعصبی است که دارید. رهبرمان حمله به سفارتخانه ها را به شدت نهی کرده است. (سخنرانی ایشان در حدود بیست و دوسال پیش را بخوانید) با این حرفها می خواهید حمله به سفارت عربستان را موجه جلوه دهید؟ با حمله به سفارت انگلیس باعث شدید که نتوانیم سفیر انگلیس را با خفت اخراج کنیم و قدرت خود را به رخ دنیا بکشانیم و باب سرزنش همه را باز کردید با حمله به سفارت عربستان نیز نتوانستیم موضوع شهادت شیخ نمر را در میان کشورهای اسلامی مطرح کنیم ما همانگونه که رهبرمان فرمودند: اعتراض می کنیم، فریاد می کشیم ولی به اماکن دیپلماتیک حتی نزدیک نمی شویم
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    چرا این روزها شعار " مرگ بر ضد ولایت فقیه " کم رنگ و ساکت شده است ؟!
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بله درسته ولی در شرایطی که خود عربستان 3 بار تو حمله به سفارتهای ایران تو کشورهای دیگه دست داشته کسی نیست محکوم کنه اینا دنبال بهونه بودن هدفشون چیز دیگست.
  • بابايي ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    چرا ما عادت داريم همه مسائلو اينطوري به ابتذال بكشيم . برادر من آره لعنت بر پدر دنيا طلبي و عافيت جويي وخوشا عشق وشهادت مدافعين حرم آل الله ..... اما بذار برات از كار كسايي بگم كه فرصت طلايي نشون دادن چهره كريه حكام سعودي كه با بخون غلطيدن آيت اله نمر براي ما فراهم شد با حمله به سفارت به حربه اي براي مظلوم نمايي عليهمون بدل كردن ..آيا چهره حمله كنندگان رو درشب حادثه ديده اي هيچ اثري از ناراحتي وغم شهادت شيخ نمر در صورتشون ديده نميشه برعكس انگار مشغول پايكوبي ان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس