کد خبر 518441
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه متاسفانه طلاق برای ما ساده شده است، گفت: برخی افراد جلوی دادگاه‌ها برای شهادت طلاق پول گرفته و این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسن قرائتی امروز  در همایش شبکه مدرسین ازدواج و خانواده با اشاره به اینکه ۱۱ مرتبه در قرآن به کلمه خانه اشاره شده است، افزود: در قرآن کریم در چند آیه به مشکلات خانوادگی و لزوم حکمیت فامیل برای رفع مشکلات خانوادگی اشاره شده است که در یکی از آیات ۲۰ نکته دراین خصوص آمده است.

وی اظهار داشت: همچنین در آیه دیگری آمده است که زن و شوهر لباس یکدیگرند و علت آن این است که زن و شوهر باید خود را نسبت به شرایط زندگی سازگار کرده و تغییراتی دهند که منجر به گسترش اختلاف میان آنها نشود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: متاسفانه طلاق برای ما ساده شده است که نباید اینگونه باشد به همین دلیل باید تمام قوانین ضد وحی و ضد عقل را کنار بگذاریم و از راهی که رفته‌ایم بازگردیم و از سوی دیگر شنیده شده که متاسفانه برخی افراد جلوی دادگاه‌ها برای شهادت طلاق پول گرفته و این کار را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر مرا فراموش کنید زندگی‌تان پر از تلخی و نکبت می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    برای زندگی مشترک حداقل باید زن یا مرد یکیشون تربیت زندگی مشترک رو داشته باشداگر هر دو این تربیت رو نداشته باشن ختم به طلاق میشه جدا از شرایط خاصی مثل بیماری یا اعتیاد زوجین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس