کد خبر 518258
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

عملیات ارتش لبنان در هدف قرار دادن مقر تجمع تروریست‌ها در ارتفاعات مرزی «عرسال»، به کشته شدن شماری از عناصر «داعش» منجر شد.

 به گزارش مشرق، ارتش لبنان در ادامه نبرد خود با عناصر تروریستی گروه‌های «داعش» و «جبهه النصره»، مقر تجمع آنها را در مناطق شرقی هدف قرار داد.

به گزارش وبگاه خبری «النشره»، نیروهای ارتش لبنان با هدف قرار دادن مقر تجمع عناصر گروه تروریستی «داعش»، شماری از آنها را کشتند.

بر اساس این گزارش، ارتش لبنان عناصر داعش را در ارتفاعات منطقه مرزی «عرسال» واقع در شرق لبنان و به مسافت اندکی از خاک سوریه هدف قرار دادند. تا کنون آماری از شمار تروریست‌های کشته شده در این عملیات منتشر نشده است.

تروریست‌های داعش و جبهه النصره تابستان سال گذشته با حمله به مراکز نظامی ارتش و نیروهای امنیتی لبنان، ده‌ها تن از سربازان ارتش و نیروهای ژاندارمری را به اسارت گرفتند. افراد مسلح خواسته‌هایی از جمله آزادی تروریست‌های وابسته به خود از زندان‌های لبنان، دریافت اموال از دولت لبنان و خروج حزب الله از سوریه را شرط آزادی اسرای لبنان اعلام کرده‌اند.

با پیگیری دستگاه امنیت عمومی لبنان و میانجیگیری قطر، گروگان‌های نیروهای ژاندرمری از چنگ جبهه النصره آزاد شدند ولی همچنان 9 تن از نظامیان ارتش لبنان در اسارت گروه تروریستی داعش بسر می‌برند.

درگیری‌ها در عرسال زمانی آغاز شد که ارتش لبنان یکی از تروریست‌های جبهه النصره_شاخه القاعده در سوریه_ را دستگیر کرد و تروریست‌های القاعده‌ای نیز اقدام به حمله یک مرکز امنیتی در شهر عرسال در نزدیک مرز سوریه با لبنان کردند که در این حمله چهار نفر از جمله دو غیر نظامی کشته شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس