کد خبر 517954
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

پس از اعلام خبر اعدام شهید شیخ نمر، سخنرانی‌های ایشان با استقبال گسترده اغلب منابع رسانه‌ای و شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

به گزارش مشرق، پس از اجرای حکم اعدام ظالمانه شهید شیخ نمر، این شخصیت در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته و سلسله سخنرانی های ایشان هزاران بار بازنشر شده است.

به نوشته رای الیوم، برخی دیپلماتهای خارجی تاکید کردند که سفارتخانه های غربی و مراکز مبارزه با شکنجه و اعدام و صدها نهاد رسانه ای دیگر به تکاپو افتاده اند تا سخنرانی های شیخ نمر را تکثیر و ترجمه کنند.

برخی سخنرانی های شیخ نمر پس از اعدام ایشان، با پوشش گسترده رسانه ای روبرو شد و بار دیگر ترجمه گردید و به صورت بی سابقه ای در شبکه های ارتباط اجتماعی منتشر شد.

به گفته یک فعال محلی اردنی، شور و اشتیاق فراوان برای مطلع شدن از اظهارات و مواضع شیخ نمر که خشم دولت عربستان را برانگیخت و نهایتا به اعدام وی انجامید، سبب شده تا برخی سخنرانی های ایشان به حتی به زبانهای ایتالیایی، فرانسوی و مجارستانی ترجمه شود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    قابل توجه بعضی روشنفکر ماب ها که از بسته شدن سفارت عربستان ناراحت شدن
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    مرحبا بر مجاهدی که آخرین کلامش لبیک یا حسین بود ... دلم می گه ای کاش ایشون مصداق نفس زکیه ای باشند که قبل از ظهور وعده شهادتش آمده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس