رییس جمهوری در ادامه دیدار خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، با حضور در منزل جانباز حسین آزادبخت و خانواده شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند حضور یافت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار با جانباز آزادبخت که در 18 سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل قطع نخاع شد، گفت: دیدن این همه صبر و متانت و روحیه شما درسی برای همه مسئولان و مردم است.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه شما معامله بزرگی با خدا کردید که سود آن در دنیا افتخار و عزت و در آخرت قرب الی الله است، افزود: شما جانبازان در گام نخست با حضورتان در جبهه‌های حق علیه باطل، تصویری مثال‌زدنی از ایثار ارائه کردید و پس‌ازآن نیز با تحمل سال‌ها سختی، با صبر و روحیه خوبتان، مایه درس‌آموزی برای همه نسل‌های پس از جنگ خواهید بود.

دکتر روحانی ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا را مایه خرسندی و افتخار خود دانست و خطاب به همسر جانباز حسین آزادبخت، تصریح کرد: قطعاً ایمان استوار و صبر و متانت همسران جانبازان و خانواده‌های شهدا ستودنی است.

حسین آزادبخت که در سال 65 و در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع جانبازی نائل شده است در این دیدار با روحیه‌ای قوی، ضمن استقبال گرم و صمیمی از رییس جمهوری تأکید کرد: اگر دوباره مجال یابد، همین مسیر را که پیش از این طی کرده، در راه دفاع از اسلام و کشور طی خواهد کرد.

در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشت، رییس‌ جمهوری لوح تقدیری به این جانباز گرامی دفاع مقدس اهدا کرد.

احترام و تعلق‌خاطر مردم به خانواده شهدا با گذشت زمان بیشتر شده است

رییس‌ جمهوری در دیدار صمیمی با خانواده شهیدان «مجتبی، داود و فرخ باقری زند» صبر و فداکاری و روحیه والای والدین شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس را افتخارآمیز دانست و از آن تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با حضور در منزل خانواده شهیدان باقری زند و دلجویی از مادر این شهیدان، اظهار داشت: خانواده شهیدان و ایثارگران، فداکاری‌های بزرگی انجام دادند و امروز هم به آن فداکاری‌ خود به خاطر اینکه در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهل‌بیت (ع) بوده افتخار کرده و نسبت به آن احساس شادمانی و سرافرازی دارند.

رییس‌ جمهوری خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران نیز با گذشت زمان، احترام و تعلق‌خاطر بیشتری نسبت به خانواده شهدا، احساس می‌کنند و این‌ها همه در سایه ایمان به خداوند متعال است.

دکتر روحانی گفت: ایمان قلبی به عنایات خداوند منان باعث صبر، ایثار و فداکاری مردم ایران و خانواده بزرگ شهدا نسبت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

رییس‌ جمهوری همچنین با تجلیل از صبر و ایثار مادر شهیدان باقری زند، اظهار داشت: بی‌تردید شما کار بزرگی انجام دادید و خداوند اجر و پاداش صبر و فداکاری‌تان را خواهد داد.

شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند به ترتیب در سنین 20، 21 و 16 سالگی در عملیات‌های بیت‌المقدس 2، رمضان و منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشت، رییس جمهوری لوح تقدیری به مادر شهیدان اهدا کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین از اهواز ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    آقای روحانی چرا نمی ره خونه جانبازایی که وضع خوبی ندارند و در ساختمان های فرسوده زندگی می کنن نمی ره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس